בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי

בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי- הדרך הנכונה לשמור על בריאותך ויופייך

היופי מצוי בעיני המתבונן, כך אמר פעם אדם חכם ומאז שיננו את זה לעצמנו מבית הספר. וכמה שחזרנו על כך יותר, במקביל תרבות היופי התעצמה והכתיבה חוקים. שלאט לאט דחקו הצידה את היופי הטבעי שמצוי בכל אישה.

אנו ב- ‘איסבלה ישראל‘ מודעים לרצון האנושי שחותר לשלמות אסתטית. לרצון להתעדכן ובעיקר להותיר רושם ראשוני מעולה. לכן קבענו לעצמנו אני מאמין שדוגל בחתירה ליופי טבעי תוך דאגה לבריאותכם. לכן, יצרנו עבור כל ניתוח אסתטי שתבחרו לעבור- בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי כה איכותיים, שגם עומדים בתקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות וה- FDA האמריקאי אך בעיקר דואגים לסייע ולשפר את האזור המנותח ולהפיג צלקות, אדמומיות, נפיחות. אך גם מסייעות להורדת לחץ מהאזור, להזרים  דם בצורה נכונה ועוד.

גופך זקוק להתאוששות עם בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי

בדומה לניתוחים כירורגים, גם בניתוח פלסטי גופך זקוק להתאוששות ולזמן החלמה שמותנה בשלבים. כאשר אחד מאותם שלבים דורש לבישת בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי, כלשהו שביצעת. נדמה שגם כאן התאהבה שלנו לשופינג ניצחה, כי עלינו לערוך התאמות בארון, מגיוון שלכל סוג ספציפי מהניתוחים האסתטיים שקיימים יש בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי שמותאמים עבורו ספציפית, שלעיתים אף מגיעים בשני שלבים. לכן, לאחר שהחלטת איזה ניתוח את רוצה לעבור, רצוי שתתכונני לכך בהתאם.

ב- ‘איסבלה’ אנו חושבים קודם כל על הלקוחות שלנו בדגש על בריאותם ונוחות מקסימלית. לכן יצרנו קולקציית בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי מותאמים לכל מבנה גוף, תוך חתירה לפתירת כלל הבעיות שעלולות לצוץ לאחר ניתוח אסתטי.  באתרנו תוכלי למצוא מנעד רחב של בגדים מומלצים לאחר ניתוחים פלסטיים. שמגיעים בתצורות שונות: חלית לחץ, חזיית לחץ, מכנסון לחץ, חזיית לחץ, גופיית לחץ ו- שרוול לחץ. 

שטפי חברות 😉

איזה סוג בגדי לחץ מתאימים לכל ניתוח?

שרוולון לחץ- במידה והחלטת לשפץ את הזרועות שלך את תזדקקי ל- בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי בדמות שרוולון. השרוולון מתלבש על אזור הניתוח ו ללוחץ עליו ע”מ לקבע את העור והשרירים, במטרה למנוע את פתיחתם של התפרים. הוא מסייע בהצמדת הרקמות ומקל על הנפיחות שנוצרה. הדרישה הרפואית היא  ללבוש את השרוולון בתום הניתוח. מכיוון שהשרוולון מספק תמיכה לכל סוגי הניתוחים שנערכים בזרוע, בכתף, בצוואר, בגב וכן לניתוחים משולבי אזורים. השרוול הסטנדרטי מותאם לניתוחים כגון הקטנת זרוע, שאיבת שומן ו- הרמת זרוע.

מכנסון לחץ – מיועד עבור ניתוחים עיצוביים כגון מתיחת ירכיים או שאיבת שומן. לבישתו נעשית כ-48 לאחר הניתוח וזמן השהייה הכולל עימו עורך כשלושה שבועות. המכנסון בדרך כלל מגיע בגזרת מותן גבוהה שמגיעה עד הברך כמטרתה היא להחזיק את אזור הירכיים והישבן, לשמר תוצאות הניתוח, לייעל את שלב ההחלמה ולספק תחושת בטחון.

חזיית לחץ– מיועדת למטופלת שביצעו ניתוח אסתטי בחזה-  הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמת חזה. החזיה מסייעת בהקלה על העומס בתפרים ועל הנפיחות והכאבים. היא תומכת ברקמות העדינות, מונעת היווצרות סימני מתיחה ומקבעת את צורתו. ובכך שומרת עליו ומאפשרת לו להחלים. תקופת הלבישה נעה בד”כ בין חודש עד שנה.

חגורת בטן- במידה והחלטת לעבור ניתוח באזור הבטן כגון שאיבת שומן או ניתוח מתיחת בטן, עליך ללבוש חגורת בטן שתמוקם על האזורים: בטן תחתונה, מותן וגב תחתון על מנת לסייע באיחוי הרקמות, בתמיכת שרירי הבטן, בגב ובעור לצד הורדת נפיחות.

למה לקנות בגדי לחץ לאחר ניתוח פלסטי דווקא ב- 'איסבלה ישראל'?

בגדי הלחץ שלנו יוצרו כאשר המחשבה היחידה הייתה עליכן, הלקוחות שלנו.  אתן צריכות שהבגדים יהיו נוחים, נושמים, עומדים בתקנים מחמירים ובעיקר טיפוליים. קולקציית בגדי הלחץ לאחר ניתוח פלסטי שייצרנו משפרים את זרימת הדם בגוף, מרפאים רקמות וצלקות ומגנות על העור שמתחיל להתחדש, מזרזים את שלב ההחלמה של האזור, מורידים נפיחויות ומקל על הכאב. לצד זה, הבגדים שלנו סופחים נוזלים שעלולים להזיק לגופנו, ומסייעים לחזור לשגרת היומיום. מרימים, מעצבים ומסייעים בהרזייתו של הגוף ומשטחים את אזורי הבטן, המותניים, הירכיים, הירכיים, הישבן והגב. ומעניקים תמיכה באזורים שבוצעו בהם ניתוחים כירורגיים ומסייעת לעור להתאים את גוונו לקווי המתאר החדשים שנוצרו בו. הבגדים מיוצרים בטכנולוגיית 4D שמאופיינת באלסטיות גבוהה שמבטיחה את שרידותו של המוצר וחזרתו למצב הטבעי בכל מתיחה, מחדש. סוג הבד הינו לטקס מלא, Naturexx  ,  שמאופיין כאנטי מיקרוביאלי שמסייע לגוף לאדות את לחות ולמנוע את צמיחתם של חיידקים ופטריות.

נשאר טעם לעוד? לגמרי מבינים אותכם!

השאירו פרטים וקבלו עוד כתבות למייל

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ