גופיית לחץ לגבר

אם הינך עומד לעבור ניתוח גניקומסטיה, הרשה לנו להכיר לך אביזר רפואי אשר נחשב כפריט חובה במשך התקופה שלאחר הניתוח. גופיית לחץ לגבר תוכל לסייע לך בתהליך ההחלמה, להקל בכאבים שלאחר הניתוח ובסיוע בקבלת תוצאות טובות יותר. הנה כל מה שצריך לדעת על המוצר הרפואי החשוב הזה

בשנים האחרונות חלה מודעות משמעותית לחשיבות של גופיית לחץ לגבר. זהו אביזר הנחשב בגדר חובה עבור גברים אשר נמצאים לאחר ניתוח הקטנת שדיים, כאשר מיטב המנתחים הפלסטיים בארץ ובעולם כולו ממליצים על שימוש בו כחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה. הווסט הרפואי פותח על ידי מומחים מתחום הפלסטיקה והרפואה בכלל במטרה לזרז את תקופת ההחלמה, ולהפחית את רמת הכאבים בתקופה שלאחר ניתוח הקטנת שדיים לגבר.

אלו גברים נמצאים בסיכוי גבוה להופעת שדיים מוגדלים?

בין הגברים המתמודדים עם הופעת רקמת שומן מוגדלת בשד, נמצאים מטופלים הסובלים מהשמנת יתר. וגברים אשר סובלים מחוסר איזון הורמונלי. מדובר בגורמים השכיחים ביותר להצטברות שומן באזור זה. נוסף להם, לאחר גיל 50 עולה הסיכוי להופעת גניקומסטיה, בעיקר בקרב מי שאינו מקפיד על משקל תקין. לצד כל אלו, גם מי שנוטל תרופות באופן קבוע עלול לסבול מתופעה זו, היות ותרופות רבות גורמות לצמיחת השד בקרב גברים. גם צריכת אלכוהול מוגברת, נטילת סטרואידים כחלק מפיתוח גוף בחדר הכושר ומחלות הורמונליות שונות, כל הגורמים הללו עלולים לגרום להופעה שלל רקמת שד מוגדלת בקרב גברים.

כיצד מזהים שמדובר במצב הדורש התערבות כירורגית? מלבד מראה בולט המזכיר שדיים נשיים, להופעת חזה גברי, או בשמו הרפואי גניקומסטיה, ישנם תסמינים נוספים, בהם: אסימטריה בין שד ימין לשמאל, כאבים באזור החזה, הפרשה מהפטמות והופעת גוש הניתן למישוש מתחת לאזור הפטמה. 

גופיית לחץ לאחר ניתוח
תמונה להמחשה בלבד

כל מה שצריך לדעת על ניתוח גניקומסטיה, שלב אחר שלב

ניתוח גניקומסטיה אורך בין שעה לשעתיים, בהתאם לגודל רקמת השד אותה יש להסיר. בחלק מהמקרים תתבצע במהלך הניתוח גם הסרה של עודפי עור והידוק האזור. הניתוח מתבצע בשיטה של שאיבה של רקמת השד דרך צינורית דקה אשר מוחדרת לאזור. במקרים בהם מבנה השד הגברי הינו גדול במיוחד תידרש כריתה של רקמת השד. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית או תחת טשטוש, כאשר סוג ההרדמה נקבע בהתאם לניתוח אותו צפוי לעבור המטופל. לאחר החדרת הצינורית מבצע הרופא המנתח חתכים אשר דרכם צפויות לעבור רקמות השומן והשד העודפות. בשלב השלישי הרופא המנתח מתחיל בשאיבת הרקמות העודפות ובמידת הצורך מסיר עודפי עור ומהדק את מרקם השד כך שיתקבל מראה מתוח. בשלב האחרון מבצע הרופא סגירה של החתכים על ידי תפירה של האזור באמצעות תפרים נמסים. לאחר ההליך מתבקש המטופל לעבור להתאוששות בת מספר שעות במהלכה נמצא בהשגחה.

אמצעי יעיל להקלה בכאבים

בימים שלאחר הניתוח אתה צפוי לחוש כאבים ורגישות באזור החזה בעקבות ההליך הכירורגי המורכב שעברת. אך יש לנו חדשות טובות עבורך: יש בהחלט מה לעשות בכדי להפחית את רמת הכאב ולקצר את משך תקופת ההחלמה. גופיית לחץ לגבר נחשבת למוצר רפואי עליו ממליצים מנתחים פלסטיים בעולם כולו כחלק אינטגרלי מניתוח הקטנת שדיים וכאמצעי יעיל להקלה בכאבים.

גופיית לחץ לגבר- אז איך זה עובד?

לבישת גופיית לחץ פועלת באופן של הפעלת לחץ חיובי על אזור הניתוח. לחץ זה מעודד זרימת דם טובה יותר לאזור וכך מפחיתה את רמת הכאב. אחד היתרונות הגדולים של גופיית לחץ לגבר הוא היכולת שלה להפעיל לחץ מבלי ללחוץ על אזור התפרים וכך לא לעורר כאב או סיבוכים מיותרים.

נוחות מקסימלית המתקבלת בזכות מבנה ארגונומי ובד נושם

גופיית לחץ לגבר מעוצבת באופן המספק נוחות מקסימלית. האביזר הזה קל במיוחד ללבישה ונלבש על הגוף באמצעות סגירה קדמית בעלת קרסים וכן רצועות כתף מתכווננות הנסגרות באמצעות סקוטש. אלו מאפשרות התאמה מקסימלית של הגופייה אל מבנה גופך. המבנה הארגונומי של הגופייה מאפשר ללבוש אותו במשך כל שעות היום ואף הלילה, כך שתוכל לישון עמו מבלי לחוש הפרעה או פגיעה באיכות השנה. המבנה הדק והאלסטי שלו מאפשר ללבוש אותו מתחת לכל בגד מבלי שיהיה ניתן לחוש בו. הגופייה עשויה בד Naturexx אלסטי ונמתח אשר מספק יתרונות רבים: ראשית, הוא נעים במגע עם העור, נושם ומנדף זיעה כך שגופיית לחץ לגבר נוחה ללבישה גם במהלך ימי הקיץ החמים. נוסף לכך, הבד הייחודי הזה הינו היפואלרגני ואנטי בקטריאלי, כך שהוא מונע התפתחות של חיידקים ובקטריות אשר עלולים להוביל לפריחה ולגירויים בעור. הוראות כביסה: בכדי לשמור על גופיית הלחץ לגבר יש לכבס אותה באופן ידני באמצעות מים פושרים, פעולה זו תאפשר לה לשמור על עמידות גבוהה במשך זמן רב.

אנו מזמינים אותך להיעזר בגופיית לחץ של חברת איסבלה לימים נטולי כאב ולתוצאות הטובות ביותר. מאחלים לך בהצלחה בניתוח ותקופת החלמה נטולת כאבים מיותרים!

צור קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ