גניקומסטיה - הקטנת חזה לגברים

גניקומסטיה - הקטנת חזה לגברים

הסכיתו לנתון הבא, כ- 30% מהגברים חווים במהלך גיל ההתבגרות גניקומסטיה. גניקומסטיה היא למעשה, תהליך פיזיולוגי שהשפעתה גורמת לצמיחת יתר של רקמות השד והשומן, שמקנים צורה נשית לחזה הגברי. הגניקומסטיה עלולה להופיע בשני אופנים: רק בצד אחד של החזה ובשני הצדדים, כאשר שני המצבים גורמים למבוכה. במקרים רבים גניקומסטיה עתידה לחלוף מעצמה עם סיום גיל ההתבגרות. אף על פי כן, ישנם מקרים המצדיקים טיפול ניתוחי כאשר כלו הפתרונות התרופתיים, שבניהם מצויים –  פגיעה באיכות החיים, דימוי עצמי נמוך, בעיות הורמונליות וכאשר המצב הפך לקבוע (בד”כ למעלה משנה).

גניקומסטיה – מדריך למשתמש

ניתוח גניקומסטיה הוא ניתוח קוסמטי אסתטי. מטרתו העיקרית היא ליצור מראה גברי, טבעי ושטוח של החזה באמצעות שאיבת עודפי שומן והסרתה של רקמת השד הבולטת הגורמת להבלטתן של העטרות והפטמות.

תהליך צמיחתן העודפות של רקמות השד והשומן נגרמת בשל מספר סיבות:

  1. חוסר איזון הורמונלי.
  2. גדילה חריגה של בלוטות חלב.
  3. סיבות תורשתיות.
  4. שינויי קיצוני במשקל הגוף.
  5. הפרעות בתפקודי כבד, כליות.
  6. נטילת תרופות מסוימות ותופעות לוואי.
  7. בחלק מזערי מהמקרים, התופעה נגרמת כתוצאה מצריכת אלכוהול או שימוש בסמים מסוימים.

לקראת גיל 18 ובייחוד לקראת הגיוס לצה”ל, הניתוח נעשה פופולארי במיוחד. עם עליה חדה בביקוש בשל המודעות הגבוהה להליך הקטנת השד בגברים ובשל הצלחותיו הרבות והיעילות של ההליך. לצד זה, בשנים האחרונות הניתוח הפך לנפוץ גם בגילאי עשרים וחמש וארבעים.

טרם ההליך הניתוחי חשוב לוודא כי לא מצויה כל בעיה הורמונלית בסיסית שעלולה להשליך על התפתחותה של הגניקומסטיה. במידה והתגלתה בעיה הורמונלית לעיתים הבעיה עלולה לחלוף מעצמה ולעיתים איזון הורמונלי עשוי לסייע בהפחתת חומרת הגניקומסטיה. לצד זה, ישנה אפשרות לבצע הליך קוסמטי גם כשקיימת בעיה הורמונלית במידה והיא ידועה ומטופלת.

היכולת להתחבר לעצמך מחדש

ניתוח גניקומסטיה מציע לסובלים מבעיה זו אפיק נוח שעתיד לשפר עבורם את תחושת הגבריות, הביטחון העצמי והדימוי האישי והגברי. שאליו נלוות לעיתים קרובות פגיעה באיכות החיים בשל חוסר יכולת לנוע עם תחושת ביטחון, בראש גאה וחזה חשוף בחוף הים או בבריכה בשל אי סמטריות ומבוכה. זאת לצד, אי היכולת ללבוש חולצות צמודות עקב חזה נשי שבולט ומזדקר.

חשוב על כך, היכולת שלך ליהנות, לחוש נפלא ללא כל תחושת חשש וספק נפגמת בשל דימוי גוף שלילי. כל מה שמונע מימך לחוש ביטחון ותחושת אהבה עצמית היא הסרה של שומנים ורקמות מן החזה בצורה מבוקרת, אסתטית ובטוחה, שמוכיחה עצמה כל פעם מחדש. על כן, אין זה מקרי שגברים רבים בוחרים לעבור את ניתוח הגניקומסטיה ולאחר מס’ שעות בודדות הם שבים לשגרת יומם בצורה תקינה ובריאה.

גניקומסטיה – זום אין

במקרים נדירים, גינקומסטיה עלולה להופיע כתוצאה ממחלות, תסמונות ובעיות גופניות כמו:

גופניות כמו:

  • מחלות הפוגעות באשכים ובהליך ייצור הטסטוסטרון
  • מחלת כבד כרונית
  • אי ספיקת כליות
  • תסמונות גנטיות שונות: קלמן, ג’ילברט ו- קליינפלטר
  • גידולים שונים בגוף המייצרים הורמוני מין נשיים
זאת בנוסך לשימוש בתרופות וסמים כמו:
  • בסטרואידים
  • שתיית אלכוהול מופרזת
  • שימוש בסמים כדוגמת מריחואנה.

וסת לאחר ניתוח גניקסומטיה- היכולת לעזור לגוף להחלים

לא יאוחר מהשבועיים הראשונים לניתוח, יידרש המטופל לחגור וסת לאחר ניתוח גניקומסטיה. לוסת לאחר ניתוח גניקומסטיה מצויה חשיבות עליונה בתהליך ההחלמה של המטופל ובשימור ושיפור תוצאות הניתוח. הוסת לאחר ניתוח גניקומסטיה עתיד לסייע בהקטנת הנפיחות באזור ובניקוז הנוזלים בצורה נכונה ומיטבית.

התועלת של הוסת לאחר ניתוח גניקומסטיה מהווה מענה יעיל היוצר לחץ אחיד על העור ומסייע לו ‘להידבק’ חזרה אל הגוף. יכולותיו של וסת לאחר ניתוח גניקומסטיה מסייעות לו גם למנוע התגברות של צלקת בחתך ולהפחית מגודלה. אך גם ‘לשטח’ את שכבות העור ושאריות השומן שנותרו ולהעניק גימור אסתטי, אחיד וטבעי.

ה- וסת לאחר ניתוח גניקומסטיה של חברת ‘איסבלה ישראל’ עוצב במיוחד עבור הצורך שלך בחזה גברי, מרשים וטבעי. הוסת לאחר ניתוח גניקומסטיה מסתייע בטכנולוגיה מהפכנית המוגנת בפטנט עולמי רשום ומציע בד נוח, אנטי בקטריאלי, אלסטי ואיכותי שנמתח בתצורה של 4D (ארבעה ממדים).

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ