זו הסיבה שגם רותי ברודו בחרה לעבור מתיחת פנים

תעשיית האנטי אייג’ינג נמצאת היום בפריחה מטורפת. טווח רחב של מוצרים מעולים ויעילים מאפשרים לנו לשמור על מראה עור פנים צעיר, רענן וקורן. ייתכן שאת משקיעה בוקר וערב במריחת קרמים על הפנים וניגשת באופן קבוע לטיפולי פנים, או מסתפקת במסכת פילינג פעם בשבוע. עם זאת, יש עובדה אחת שתמיד נשארת נכונה – שום קרם או טיפול שבעולם לא יוכל לעצור את הזמן. האם זוהי התובנה שהובילה גם את רותי ברודו לעבור מתיחת פנים? כפי שמיד נראה, מדובר בבחירה שיכולה ללמד אותנו המון על השינוי התודעתי שהתרחש בשנים האחרונות בתחום הרפואה האסתטית.

מתיחת פנים – לא רק לדוגמניות וכוכבניות

ככל שהזמן עובר, שגרת הטיפוח שלנו הופכת למרוץ נגד הזמן. והזמן? הוא תמיד מנצח. כל זה לא אומר שאין לנו כלים נוספים לנצח בכמה שיותר קרבות. ניתוח מתיחת פנים נעשה בשנים האחרונות לפופולרי מתמיד. אם בעבר נשים רבות ראו בטיפולים אסתטיים כתהליך עם סיכונים, היום מדובר בצעד הרבה יותר מקובל.

אחת מהנשים שבחרו לאחרונה לעבור ניתוח של מתיחת פנים היא רותי ברודו. כאחת המסעדניות המובילות בישראל ואושייה קולינרית מדרגה ראשונה, היא קנתה לעצמה מעמד והגשימה את עצמה באופן שרבות מאיתנו יכולות רק לחלום עליו.ועל אף שמדובר באישה חזקה ומרשימה, גם היא הגיעה לנקודה בה הרגישה שזה הזמן להשקיע גם במראה. בראיון שנעשה איתה על הנושא, רותי מספרת שההחלטה לעבור מתיחת פנים החלה כשראתה את עצמה בפעם הראשונה על המסך. ההופעה בטלוויזיה אפשרה לה לראשונה לראות את עצמה מהצד.

להחזיר את מראה הנעורים הנשכח עם מתיחת פנים

התהליך בו מראה הפנים שלנו משתנה הוא איטי והדרגתי מאוד. בכל בוקר, אנחנו מתעוררות שוב ומביטות במראה. לא תמיד קל להבחין עוד איך קמטוט קטן, או מראה מעט נפול יותר של העיניים, נאספים יחד לשינוי גדול. זו בדיוק החוויה שרותי שיתפה בה. לאחר הצילומים, היא התבוננה על הפנים שלה באופן ששום מראה לא יכולה להעביר. היא עברה על תמונות הנעורים שלה והתגעגעה למראה עור הפנים המתוח, ההדוק והאחיד שנהנתה ממנו במשך עשורים. זה הרגע בו שקעה התובנה – לא חייבים להשלים עם המצב. היא בחרה לפנות לקליניקה אסתטית מובילה ולעבור את הניתוח. כיום, כשניתוחי מתיחת פנים הם בטוחים ויעילים מתמיד, אפשר פשוט לעשות צעד ולהשקיע בעצמנו.

רותי ברודו - מתיחת פנים - סנטרית
רותי ברודו | צילום: עומרי לוי ל־Artbook, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: חומי פולק, איפור: אליאב ממן ל־Artbook, שיער: קובי קלדרון, ז'קט, חולצה וג'ינס: אוסף פרטי (מגזין את)

אז איך זה עובד בעצם?

החדשות הטובות הן שהפיתוחים הטכנולוגיים בתחום הרפואה השפיעו באופן משמעותי גם על עולם האסתטיקה. מהפכת טיפולי היופי מאפשרת היום לעבור מתיחות פנים מדויקות יותר, מותאמות לכל השאיפות שלך ועם תהליך החלמה קצר יותר וטראומטי פחות. אלו כמה מהצעדים שנעבור בדרך למראה הפנים החדש שלנו.

ביצוע הרדמה

רוב הניתוחים יכולים כיום להתבצע בהרדמה מקומית וזריקת טשטוש. במקרים מסוימים הרופא עשוי להמליץ על הרדמה כללית.

ביצוע החתך

בשלב הזה, יבצע הרופא את החתכים בהתאם לשינויים הנדרשים. במקרים מסוימים, יוסר עור עודף ומדולדל והאזור יימתח. במקרים אחרים, יבחר הרופא להוסיף שתל או לפסל מחדש את פרופורציות הפנים. הליך הטיפול משתנה בהתאם לתיאום הציפיות ושיקול הדעת של הרופא על מנת להשיג את התוצאות הרצויות. החתך המסורתי של מתיחת פנים ינוע לרוב מקו השיער ברקות, דרך האוזן ועד הקרקפת התחתונה. לעתים השומן התת עורי יפוסל על מנת לעצב מחדש את מראה הפנים. לרוב תבוצע גם מתיחה והרמה של רקמות העור הפנימיות והשרירים. אם נדרשת גם מתיחה של הצוואר, יבוצע חתך נוסף מתחת לסנטר.

ביצוע תפרים

בחלק מהמקרים, החתכים ייסגרו בתפרים נמסים. במקרים אחרים, יהיה צורך להשתמש בתפרים מסורתיים שידרשו ממך להגיע שוב לקליניקה לאחר מספר ימים כדי להסיר אותם. לאחר ההחלמה, לא יישארו צלקות. קווי החתך ממתיחת פנים מוסתרים היטב בתוך קו השיער ובקווי המתאר הטבעיים של הפנים והאוזן.

כדי לראות את התוצאות ממתיחת פנים נצטרך לחכות לסיום ההחלמה

ברוב המקרים, לא נוכל ליהנות את התוצאות באופן מידי. לאחר הניתוח הפנים יהיו נפוחות מאוד. רק לאחר שכל החבורות, הנפיחויות והסימנים הכחולים יחלפו, ניתן יהיה לבחון את המראה החדש שלנו ולחגוג אותו.

עכשיו, פתרון חדשני מאפשר להאיץ את תהליך ההחלמה ולמנוע כאבים ומגבלה בתנועה. הסנטרית של איסבלה מסייעת בהחלמת חתכי הניתוח ומפעילה לחץ פעיל על העור לעידוד זרימת הדם ושיכוך הכאבים. החומר הגמיש והייחודי של הסנטרית, פרי פיתוח אמריקאי, מאפשר לעשות את כל פעולות היום-יום עם האביזר בנוחות מיטבית. ניתן אפילו לישון על הסנטרית בנוחות. הסנטרית מותאמת באמצעות סקוצ’ים המבטיחים סגירה חזקה ויציבה. התמיכה ההדוקה הזו, אורזת היטב את הפנים ומבטיחה תוצאות אופטימליות בסיום תקופת ההחלמה. הסנטרית מגיעה במגוון רחב של מידות, עשויה בד נושם ונעים וניתנת לכיבוס.

למידע נוסף, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ונשמח לעזור לך לבחור את הפתרון המושלם עבורך.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ