חגורת בטן אחרי ניתוח קסרי

למה את צריכה להשתמש בחגורת בטן לאחר ניתוח לידה?

אין אושר יותר גדול מאשר הבאת עולל קטן ומתוק לחיק המשפחה. התחושה המופלאה שנפחת חיים בדבר כה טהור, קטן ויפה, היא מופלאה. אך לצידה אסור להקל ראש בתהליך. לידה היא חוויה קשה ביותר לגוף שלנו. על אחת כמה וכמה כשמדובר בלידה שנעשתה בניתוח קיסרי. לא במקרה צוות רפואי מסור ומקצועי שומר עלינו כל כך טוב. ולכן דווקא בשל כך מוטלת עלינו החווה לנקוט בכל הדרכים שזמינות לנו על מנת שנשמר. ובעיקר שהגוף שלנו יוכל לחזור לעצמו ולהשתקם. אחת מן השיטות המומלצות, עם תוצאות מוכחות שמאפשרות לנו לשמור על גופנו לאחר הלידה, הוא שימוש קצוב בחגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי.

כאמור סיבות לניתוח קיסרי לא חסרות. אם נצלול רגע לנתונים נגלה כי, בעשורים האחרונים שיעור הניתוחים הקיסריים עלה בצורה משמעותית ברחבי העולם. ולכן לא במקרה בישראל, נכון לשנת 2016 שיעור הניתוחים הקיסריים עומד על כ־18% מהלידות, נתון מכובד ללא ספק. לצערנו חלק מן הניתוחים הקיסרים עלולים להיות קריטיים,  בעוד שרובם עוברים בדרך כלל בצורה פשוטה. יחד עם זאת, כדי שנישמר ושנוכל להימנע מסיבוכים עתידיים בלידה, חלילה. מומלץ להיערך בהתאם כחלק מהשיקום הכולל, ולהצטייד בחגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי. זאת לשם סיוע בתהליך ההחלמה ומתן הגנה מקסימאלי על התפרים ובאזורי הרחם והבטן.

מהי מטרה של חגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי?

מטרתה של חגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי היא לסייע לנו לשוב לאיתננו בזריזות ובקלות. וההמלצה הרפואית מורה על לבישתה במשך 24/7 ביממה למשך כחודש וחצי. כאשר החזרה לשגרה מאמינה בצורה הדרגתית. אך, אם נהיה כנים. נשים רבות מעדיפות ואף בוחרות ביוזמתן לשוב לשגרה היומית בצורה מהירה ככל שניתן, זאת לשם הנוחות שלהן. ומאחר ובשל השימוש בחגורה זו, זה מתאפשר. חשוב לוודא כי חגורת הבטן לאחר ניתוח קיסרי תהיינה איכותית, ובעלת אישורים רפואיים מטעם משרד הבריאות. תקן מנהל הבריאות האמריקאי- FDA, מומלץ בחום אך על תקן המלצה.

בשוק הפתוח ניתן למצוא מגוון רחב של אמצעיים רפואיים זולים כגון חגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי. ולדאבוננו לא כולן אכן יכולות לסייע, על אף ההבטחה שמצויה על גב האריזה היפה. פעמיים רבות אנו נתקלים בחיקויים סיניים שאומנם קורצים במחיר אך אינם מספקים את התמיכה והשמירה הראויה באזור הבטן והרחם. ואף במקרים מסוימים, הן אף גורמות לנזקים של ממש.

אז לאחר שעמדנו על הפרטים שמצריכים מימך התייחסות,
בואי נראה כמה יתרונות מצויים בחגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי וכיצד הפריט החשוב הזה עתיד לסייע לך רבות:

  • חגורת הבטן לאחר ניתוח קיסרי של חברת “איסבלה ישראל” מסתייעת בטכנולוגיה מהפכנית. הבד שהוא פטנט עולמי רשום. אלסטי ואיכותי, שנמתח בתצורת 4D (ארבעה ממדים) נושם, דק ואנטי בקטריאלי. לשם הנוחות שלך, חגורת הבטן לאחר ניתוח הקיסרי שלנו מגיעה בשני צבעים, צבע גוף וצבע שחור, כדי לאפשר לך ללבוש אותה מתחת לכל בגד, ולאורך כל היום.
  • חגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי מספקת שכבת הגנה שעוטפת את העור העודף לאחר הניתוח ודוחסת אותו, במטרה לסייע לבטן שלך להתכווץ ולשוב למצבה הטבעי. מדובר באקט שהוא סופר חשוב מאחר והוא מסייע מנטלית ומשפר את הביטחון העצמי וההרגשה האישית.
  • כחלק מהחשיבה עליך, חברת “איסבלה ישראל” לקחה בחשבון את הכאבים שאת עתידה לחוות לאחר הניתוח קיסרי. ובשל כך פעלה ליצור מוצר איכותי ומשוכלל במיוחד עבורך. הדאגה ללקוחתנו הן בראש מעיינינו ולכן חגורת הבטן לאחר ניתוח קיסרי שלנו, עוצבו במיוחד על מנת לסייע בהפחתת הכאב וכדי לשפר את הנוחות בתפקוד היום יומי ובשגרה הטובענית תוך מתן תחושת תנועתיות קלה יותר שמספקת תמיכה לגב.
  • בדרך כלל ההמלצה הרפואית במקרים של שיעול או בזמן ישיבה במכונית, היא להסתייע בכרית ולהניחה על אזור הניתוח. השימוש בחגורת הבטן לאחר ניתוח קיסרי, פורת אותך מהמחויבות להסתובב עם הפריט המסורבל הזה. מאחר והחגורה מספקת את המעטפת אידיאלית לאזור הניתוח.

שמרי על עצמך, אמא יקרה. אל תתפשרי על בריאותך ולא על המראה שלך. דאגי לרכוש עוד היום חגורת בטן לאחר ניתוח קיסרי  – רפואית ואיכותית שתספק לך תמיכה. ושתעודד את החלמתו של גופך בצורה מהירה ובריאה.

נשאר טעם לעוד? לגמרי מבינים אותכם!

השאירו פרטים וקבלו עוד כתבות למייל

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ