חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה

חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה

להיות אישה זה לא קל. אנחנו אוהבות להיות מתוקתקות ולעיתים אנו חשות שהיקום רוצה אחרת. הגוף שלנו חווה כל כך הרבה – זקנה, גנטיקה, לידות, הנקות וגרביטציה שעושות יד אחת במטרה להפיל את החזה שלנו, תרתי משמע. ועכשיו נשאלת השאלה – מה אנחנו, נשים שבעלות אכפתיות מהחזה שלנו, צריכות לעשות? ובכן, לאחר מחשבה קצרה, גמעה בליבנו ההחלטה לשפץ את החזה שלנו. ולכן, לא חסכנו. בררנו, הלכנו לייעוץ ועברנו את הפרוצדורה הניתוחית. וכעת אנחנו לגמרי מרגישות טוב יותר ושלמות יותר עם עצמנו. אך, מה השלב הבא? איך אנחנו משמרות את התוצאות המרהיבות שקיבלנו? התשובה לכך, את תופתעי, מאוד פשוטה. קניית חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה.

אז, מה צריך לדעת על חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה?

לנשים יש חולשה להלבשה תחתונה. ואם נשים לרגע בצד את היופי והנוחות שקיימים בתחתונים וחזיות, ונתמקד לרגע בהיבט הרפואי. נגלה כי חזיות, ובפרט חזיות לאחר ניתוח הגדלת חזה, בעלות השפעה על מראה החזה ועל משך הזדקנותו. כאשר ההשפעה הגבוהה ביותר מתרחשת לאחר ניתוח חזה- הגדלה, הקטנה, הרמה וכו’.

על כן, בחירה אופטימלית ומושכלת לגבי סוג החזייה שלה את זקוקה. תוך לקיחה בחשבון את התפרים, הגודל, מידות הגוף וכמובן ההליך הרפואי. יספקו לך את הפתרון האיכותי ביותר שיאפשר לך לשמר את התוצאות, גם למשך שנים ארוכות. זה הסוד שטמון ב-חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה. היא גם מסייעת לך לשמר את התוצאות הניתוח וגם לזרז את משך ההחלמה, מאחר שבשל תמיכתה בחזה היא מונעת ממנו כל תזוזה שעלולה להיות מתורגמת לכאב ואף לנזק.

האם קיימת חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה מותאמת גם לניתוחי חזה אחרים?

למען האמת, חזיה זו איננה מתאימה רק לניתוח הגדלת חזה אלא גם לניתוח הקטנת חזה, לניתוח הרמת חזה וכן גם לניתוח החלפת שתלים. ההמלצה החכמה ביותר היא לרכוש שתי חזיות, כדי שניתן יהיה להחליף כאשר הזוג הראשון זקוק לכביסה. או לחילופין כל מנת שתוכלי לבחור כמו רבות אחרות, ללבוש את זוג הראשון במהלך היום ואת הזוג הנוסף בלילה.

שתפי חברות 😉

אילו סוגי חזיה מומלצים לאחר ניתוח הגדלת חזה?

חזיה לאחר ניתוח חזה – חזיית החלמה

בין אם אם עברת ניתוח הגדלת חזה או כל ניתוח אחר, זוהי החזייה שלה את זקוקה! והסיבה לכך מאוד פשוטה – חזיה לאחר ניתוח הגדלת חזה, היא חזייה שכל יעודה היא לעזור לך להחלים מהניתוח ולשמר את התוצאות. לכן היא תוכננה כדי למנוע תזוזה מן החזה המנותח וללחץ מיותר ממנן, מעבר ללחץ הייעודי שהחזיה צריכה ליצור בצורה אחידה מכל הכיוונים כדי לקבע את השתלים. מדובר בחזיה רכה במיוחד, שנועדה להשרות נינוחות. ע”כ היא נטולת ברזלים, בעלת גומי רחב וגמיש בחלקה התחתון לצד כתפיות רחבות וחזקות בעלות כרסים ייחודים שנועדו לשאת את החזה שלך מבלי לפגוע בו. את חזיית ההחלמה רוכסים מקדימה והיא בעלת מס’ מנתבי סגירה שנועדו לאפשר לך לכוון את המידה, לנוחיותך.

הייחודיות בחזיית ההחלמה של “איסבלה ישראל” הינה הבד. אשר שב למצבו הקודם גם לאחר כביסות מרובות, ובכך מבטיח לחץ וצורה זהה לכל אורך התהליך. בנוסף לכך, החזיה עשויה מבד נושם, שהוא גם מנדף זיעה ואנטי בקטריאלי. שנועד למנוע מימך הזעה מיותרת שעלולה להוביל אותך לגרד באזור שהניתוח נערך או לזיהום, חלילה. כאן מובאת לידי ביטוי התכנון של חזיית ההחלמה של “איסבלה ישראל”,  שנערכה לאחר מחשבה עליך, כשהמטרה המנחה היא למנוע כל לחץ מיותר על רקמת החזה המנותחת שלך.
את החזייה נתין להשיג בצבעי גוף ושחור.  ומשך הזמן האידיאלי לשימוש בה הינו חודש וחצי, לאחר יום הניתוח. החזייה  מומלצת על ידי מנתחים, משרד הבריאות וארבעת קופות החולים. אגב, אחד מהסימנים המזוהים עם חזיה תומכת הן התפרים שמופנים כלפי חוץ, זאת למקרה שתהית איך לזהות אותה.

נשאר טעם לעוד? לגמרי מבינים אותכם!

השאירו פרטים וקבלו עוד כתבות למייל

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ