חזייה לאחר ניתוח הקטנת חזה

את עומדת לעבור ניתוח הקטנת חזה? לפנייך כל הסיבות מדוע חשוב ללבוש חזייה לאחר ניתוח הקטנת חזה

את עומדת לעבור ניתוח הקטנת חזה. בחרת מנתח, בחרת מועד ובחרת לשפר את איכות החיים שלך. ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח נפוץ בעולם הרפואה, והוא דורש תקופת החלמה קצרה. כחלק מההחלמה את נדרשת במשך כחודש ללבוש חזייה לאחר ניתוח הקטנת חזה. מדובר בחזייה מיוחדת בהוראת הרופא המנתח – חזיית לחץ שדרושה להצלחת ההחלמה.

חזיית הלחץ המיוחדת נראית כחזייה רגילה למראה, אבל היא בעלת תפקיד מיוחד. תפקידה להפעיל לחץ על אזור החזה לאחר הניתוח. הפעלת לחץ על החזה מסייעת לשמר את תוצאות הניתוח. הלחץ מונע תזוזה ו”גלישה” של החזה, כי החזייה אוחזת בו היטב. החזייה מסייעת בנוסף לקבע את העור המחלים לחזה, וזהו תפקיד חשוב בריפוי. בנוסף, החזייה מפחיתה כאבים ונפיחות.

כאמור, עוד בשלבי ההכנה לניתוח סביר שהרופא יעדכן אותך לגבי הצורך בלבישת חזייה לאחר ניתוח הקטנת חזה ותוכלי להתייעץ איתו לגבי הבחירה בחזייה המתאימה. חשוב שתבחרי לעצמך חזיית לחץ של חברה שמתמחה בייצור פריטים רפואיים ובייצור חליפות לחץ שונות לאחר ניתוחים, וביניהן חזיות לחץ המיועדות ללבישה לאחר ניתוח הקטנת חזה. ודאי שמוצריה של החברה, שמתמחה בביגוד לאחר ניתוח, עומדים בתקנים ובדרישות משרדי הבריאות בעולם. זו הרגשה טובה לדעת שאת עוטפת את החזה במהלך ההחלמה במוצר איכותי שיעזור לך.

חזייה לאחר ניתוח הקטנת חזה

שימי לב שאת בוחרת חזייה שתהיה נוחה לעור שלך. על החזייה להיות עשויה מבד נעים וגם היפואלרגני שאינו גורם לגירויים וגירודים ומונע היווצרות של חיידקים, פטריות וזיהומים בעור. כמו כן, ודאי מול החברה שהחזייה מיוצרת מבד חזייה שמסייע לנדף את הנוזלים שמצטברים באזור החזה לאחר הניתוח. נידוף הנוזלים ימנע גם הוא התפתחות של חיידקים ופטריות בעור.

חזייה לאחר ניתוח הקטנת חזה היא אינה חזייה רגילה. חשוב שהיא תפעיל את הלחץ במידה המתאימה והמדויקת, מכיוון שאז היא תסייע לחזה להיות יציב ומוגן בימים שבהם הוא זקוק למנוחה והחלמה מהניתוח והתפרים. מכיוון שהחזייה מיועדת לשימוש יומיומי לאחר הניתוח, ודאי שהבד שלה גמיש ואלסטי וישרוד את השימוש הממושך ואת הכביסות. בד אלסטי וגמיש מאפשר לחזייה להימתח, ואז ולשוב למצבה המקורי ולמלא את תפקידה.

חזיית הלחץ הרפואית המיוחדת תהיה המלווה שלך בתקופה שלאחר הניתוח. חזייה כזאת מקלה על תהליך ההחלמה, ואך מזרזת אותו. בהצלחה והחלמה מהירה!

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ