חזייה רפואית לאחר ניתוח: למה אסור לך לוותר עליה?

היא מסייעת בהקלה בכאבים, מזרזת את תהליך הריפוי לאחר ניתוחי חזה ונחשבת לקלה ונוחה לשימוש, הנה כל הסיבות מדוע פלסטיקאים רבים בעולם ממליצים לשלב את החזייה הרפואית כחלק בלתי נפרד מתהליך הריפוי

חזייה רפואית לאחר ניתוח הינה אביזר רפואי המאושר על ידי הFDA ומיועד לנשים שעברו ניתוחי חזה, לרבות הרמה, הגדלה או הקטנת חזה וכן שחזור או כריתת שד. בשונה מחזיית ספורט או כל חזייה אחרת בעלת סגירה קדמית, לחזייה רפואית יש תרומה משמעותית לתהליך ההחלמה בימים שלאחר הניתוח והיא מסייעת בהקלה בכאבים ובשמירה על תוצאות הניתוח. אם את צפויה לעבור ניתוח חזה מכל סוג שהוא, מומלץ לך לשלב את החזייה כחלק אינטגרלי מהתהליך ההחלמה בימים שלאחר הניתוח.

הדרך המהירה להחלמה –חזייה רפואית לאחר ניתוח

ניתוחי חזה נחשבים למורכבים יחסית וכך גם תהליך ההתאוששות שלאחריהם. השימוש בחזייה רפואית לאחר ניתוח יאפשר לך ליהנות מהקלה משמעותית באי הנוחות המאפיינת את תקופה זו. עברת ניתוח חזה? חשוב שתשתמשי בחזייה לאחר ניתוח ולא בחזיית ספורט או חזייה רגילה. חזייה לאחר ניתוח מותאמת לקווי מתאר הגוף ולכן לבישה שלה תאפשר לך לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהניתוח ולשמור עליהן. נוסף לכך, חזייה רפואית מפעילה לחץ אופטימלי על אזור הניתוח וכך מזרזת את תהליך ההחלמה ומסייעת בהקלה בכאבים המאפיינים את הימים שלאחר הניתוח, לעומת חזיית ספורט שמטרתה לספק תמיכה בלבד.

חזייה רפואית לאחר ניתוח – כך זה עובד

חזייה רפואית לאחר ניתוח פועלת באופן המפעיל לחץ על אזור הניתוח וכך מסייעת בהזרמת הדם לאזור. לבישת החזייה בימים שלאחר הניתוח מפחיתה את הכאבים והנפיחות באזור. הלחץ המופעל על ידי החזייה נחשב לאופטימלי ואינו גורם לכאב או לוחץ על אזור התפרים. לבישת החזייה מעניקה תמיכה באזור התפרים, מונעת משתלי הסיליקון לזוז, מחזיקה את החזה במקום ומקבעת את מתאר העור. במטרה לספק נוחות מקסימלית ולאפשר לבישה של החזייה במהלך שעות היום והלילה, הוא עשויה מבד אלסטי נעים וקל שתוכלי ללבוש מבלי לפגוע בתנועה או לייצר הפרעה.

חזייה רפואית לאחר ניתוח

הבד ההיפואלרגני הנושם מונע התפתחות של חיידקים באזור ומנדף נוזלים מאזור החזה. איכותו הגבוהה של הבד מאפשרת לו עמידות רבה גם לאחר כיבוס בתדירות גבוהה. החזייה מעוצבת בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת לה להימתח באופן מושלם לארבעה צדדים, כך שתוכלי ליהנות מנוחות וגמישות מרבית. היא מעוצבת ללא ברזלים שעלולים להכאיב לאזור הניתוח ומאובזרת בפתיחה קדמית נוחה לשימוש לצד רצועה אלסטית ורצועות כתף מתכווננות שתוכלי להתאים למבנה גופך באופן מדויק.

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ