שרוולון לזרועות לאחר ניתוח

טיפים לבחירת שרוולון לאחר ניתוח

את עומדת לעבור ניתוח מתיחת עור בזרועות או שאיבת שומן בזרועות? לפניכן כל הטיפים כיצד לבחור נכון שרוולון לאחר ניתוח

בקרוב את עומדת לעבור ניתוח מתיחת עור בזרועות או ניתוח שאיבת שומן בזרועות, וכך ליהנות ממראה חטוב יותר. כל ניתוח קוסמטי הוא מורכב, וכדי שתוכלי לעבור בהצלחה ובשלום את תקופת ההחלמה לאחר הניתוח, מומלץ מאוד שתלבשי שרוולון לאחר ניתוח.  זהו בגד רפואי שמטרתו ליצור לחץ אופטימלי על אזור הזרועות וכך לעודד את זרימת הדם ולהפחית את הכאבים הנפוצים לאחר הניתוח. בנוסף לכך, השרוולון היוצר לחץ מקבע את מתאר העור בזרועות וכך מונע עיוותים של העור ומשמר את תוצאות הניתוח.

קיימים מגוון רחב של שרלוונים לאחר ניתוח, של חברות ויצרנים שונים. ההיצע העצום הזה עלול לבלבל אותנו ולגרום לנו ללכת לאיבוד. אז כדי לעשות סדר, הנה לפניך כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כאשר בוחרים שרוולון לאחר ניתוח:

נוחות

עליך ללבוש את השרוולון 24 שעות ביממה לתקופה של כמה שבועות. בשל כך, חשוב מאוד לבחור שרוולון שיעניק לך נוחות מירבית. אצלנו ב-MEDSHAPE‏ תוכלי למצוא שרוולון עם סגירה ייחודית – כל שרוול נלבש בנפרד ושני השרוולים נסגרים בגב באמצעות קרסים. הסגירה הזאת נוחה מאוד ומאפשרת לך ללבוש את השרוולון בקלות במהלך כל היום והלילה.

הפעלת לחץ אופטימלי

כאמור, המטרה של השרוולון היא להפעיל לחץ כדי לשמר את תוצאות הניתוח ולהפחית את הכאב. חשוב לוודא שהשרוולון שאת רוכשת אכן מעניק לחץ כזה, ויחד עם זאת שהוא אינו ילחץ לכך על התפרים לאחר הניתוח.

הרכב הבד

חשוב לבחור שרוולון לאחר ניתוח שעשוי מבד היפואלרגני. אנחנו ב-MEDSHAPE‏ מציעים שרוולון מבד Naturexx שהוא בד היפואלרגני המונע התפתחות של חיידקים, גירויים וזיהומים בעור. בנוסף לכך, זהו בד נושם, מנדף זיעה ונעים למגע. תוכלי לכבס את הבד הזה בקלות רבה בכביסה ידנית, והשרוולון ישמור על הצורה שלו גם לאחר כביסות מרובות.

המלצות

חשוב לבדוק המלצות על השרוולון לפני הרכישה. ערכי תחקיר על היצרן ובדקי האם קיימות חוות דעת על בגדי הלחץ שהוא מייצר ברחבי הרשת. כדאי להיכנס לקבוצות פייסבוק העוסקות בניתוחים קוסמטיים ולבקש המלצות לשרוולון המיועד ללבישה לאחר ניתוח. בנוסף לכך, בקשו מהרופא האסתטי שלך שימליץ לך על שרוולון מתאים עבורך. תשמחי לדעת כי השרוולון שלנו מומלץ על ידי מיטב רופאי האסתטיקה המובילים בארץ ובעולם.

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ