מחטב בטן לאחר ניתוח

כולנו מכירות את זה –  את מסתכלת על עצמך במראה וחושבת לעצמך – “אם רק הבטן שלי הייתה קצת יותר שטוחה, זה היה נפלא”. את מבצעת את הבירורים הנדרשים, ומגלה שאת יכולה ליהנות מניתוחים שונים לשיפור מראה הבטן כמו מתיחת בטן, שאיבת שומן, קשירת שרירים ועוד. אין ספק שהרפואה האסתטית מעניקה פתרונות מצוינים, אבל יש משהו נוסף שחשוב לקחת בחשבון זאת תקופת ההחלמה. ניתוח בטן זהו טיפול פולשני לכל דבר ועניין – הגוף שלך צריך זמן להתאחות שוב ולהירפא. בשל כך, לאחר ניתוח בטן יש צורך ללבוש מחטב בטן לאחר ניתוח.

מחטב בטן לאחר ניתוח זהו למעשה בגד לחץ המיועד ללבישה לתקופת ההחלמה. המטרה שלו היא לסייע לגוף להחלים לאחר הטראומה שהוא עבר. המחטב מפעיל לחץ אופטימלי על אזור הניתוח זאת מבלי ללחוץ על התפרים, וכך הוא מפחית את הכאבים הנלווים לא פעם לטיפולים מהסוג הזה. הוא מזרז את תהליך הריפוי, ומעניק לך תקופת החלמה נוחה ונעימה יותר.

להשיג את תוצאות הניתוח האופטימליות ביותר
מחטב בטן לאחר ניתוח לא רק עוזר לך להפחית כאבים ולזרז את תהליך ההחלמה, אלא גם מאפשר לך להשיג את תוצאות הניתוח שאת מייחלת להן. איך הוא עושה זאת? הרעיון העומד מאחורי המחטב, הוא ליצור מאין בד עיטוף אלסטי שעוזר לרקמות, לשרירים ועודפי השומן לחזור למקומם הטבעי. באמצעות הפעלת לחץ אופטימלי, המחטב מקבע את קווי המתאר של העור ומצמצם את הסיכון לעודפי עור. כך ששימוש במחטב הוא בגדר חובה לכל אישה שעוברת ניתוחי בטן ורוצה לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

חשוב לנו שתרגישי נוח

קיימות חברות שונות המציעות מחטבי בטן לאחר ניתוח שממש לא מותאמים לקיץ הישראלי החם. ישנם מחטבים לוחצים, שאינם נוחים, מציקים, מגרדים ושגורמים לגירויים. אנחנו באיסבלה מבינים את החשיבות של מחטב נעים על הגוף. אנחנו רוצים לעשות הכל כדי שאת תרגישי נוח מתוך התחשבות בגוף שלך ובצרכים שלו. לכן, אנחנו עובדים קשה כל כך כדי לייצר לך מחטב אלסטי, נושם, היפואלרגני, המתחשב בתנועות הגוף הטבעיות שלך.  את יכולה ללבוש את המחטב שלנו בכל שעות היום והלילה, ללבוש מעליו בגדים ולהרגיש כאילו הוא כמעט עור שני.

אנחנו כאן באיסבלה מאמינים כי הגוף שלנו הוא הכלי החשוב ביותר שקיבלנו. לכן, עלינו לעשות הכל כדי לשמור עליו בריא ולסייע לו לעבור את תקופת ההחלמה בצורה הטובה ביותר.

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ