מחטבים מומלצים לאחר ניתוח

אם גם אתם כמו ישראלים רבים חושבים או מתכננים לעבור ניתוח אסתטי או רפואי לצורך שיפור איכות ותנאי החיים שלכם – חשוב מאד שתהיו מודעים לכל השלבים בדרך. הליכים רפואיים דורש זמן החלמה לא קצר, ויש צורך להשתמש במחטבים שיסייעו לאיזורים המנותחים להחלים באופטימליות ובמהירות רבה יותר.  
בהתאם לסוג הניתוח שאתם עתידים לעבור, תדעו להתאים לעצמכם את המחטב הנכון. כאן לפניכם מגוון מחטבים מומלצים לאחר ניתוח שיוכלו להפוך את תהליך ההחלמה שלכם ליעיל ונעים במיוחד.

  1. ניתוחי בטן – תחתון או חגורות
    אם ברצונכם לעבור ניתוח בבטן, אין ספק שמומלץ מאוד שתשתמשו בתחתון מחטב לאחר ניתוח או בחגורת בטן לאחר ניתוח בטן. אלו יוכלו להגן על האזור המנותח, לאפשר זרימת דם מיטבית אליו והחלמה טובה ומהירה במינימום סיבוכים.
  2. מכנסיים – שאיבת שומן בירכיים
    מתכננים לעבור שאיבת שומן בירכיים? מחטבים מומלצים לאחר ניתוח באזור זה, הינו מחטב המכנסיים. כדאי שתבחרו לעצמכם מכנסיים מחטבים לתמיכה והחלמה מיטבית של אזור הירכיים והפחתת הכאבים לאחר הליך שאיבת השומן.
  3. אוברולים המיועדים לניתוחי בטן וניתוחים בירכיים
    אוברול מחטב לאחר ניתוחי בטן או ירכיים הוא בגד לחץ נוח במיוחד, שיעניק לאזורים אלו את התמיכה שהם כל כך זקוקים לה. הבטן והירכיים שלנו הינם אזורים רגישים שדורשים זרימת דם תמידית ונינוחה, ועל מנת לאפשר להם להחלים במהרה וביעילות חשוב שתדעו להתאים להם את האוברול הנכון לתקופת ההחלמה מהניתוח.
  4. חזיות לחץ
    חזיית לחץ היא מהמובילים בקטגוריית מחטבים מומלצים לאחר ניתוח. זו יכולה לסייע רבות בהחלמה ובשיקום לאחר ניתוחים באזור החזה, לרבות הקטנת והגדלת חזה, החלפת שתלים וכיוצא בזאת. השיקום מתהליכים אלו לא פשוט. יש צורך לעבור זמן החלמה ממושך ואי נעימות, ולכן חזיית לחץ יכולה לסייע רבות לשיפור תהליך השיקום וההחלמה, ולשפר את איכות חייכם במהלכה.
מחטבים מומלצים לאחר ניתוח

5. שרוולים
שרוולים שונים, לרבות שרוולון לזרועות ולרגליים, הם אביזר אופטימלי לתקופת ההחלמה לאחר שאיבת שומן בידיים או ברגליים, או הליכים כירורגיים אחרים באזורים אלו. שימוש בשרוולון יסייע רבות בזירוז ההחלמה מהתהליך, בהפחתת הכאב הנגרם לאחר תהליכי שאיבת שומן וכן יעזור לקיבוע מתאר העור ושימור תוצאות הניתוח.

מחטבים מומלצים לאחר ניתוח רוכשים דרך חברה מובילה וותיקה בתחומה – ״איסבלה״. אצלנו תקבלו מחטבים איכותיים ותומכים, וכן שירות לא מתפשר כל הדרך אל ההחלמה המיוחלת. צרו עמנו קשר להתאמת המחטב המושלם עבורכם עוד היום!

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ