מחטב גוף שלם לאחר ניתוח

עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר ההליך ולקצר את משך תקופת ההחלמה. הנה כל מה שכדאי לך לדעת על לבישת מחטב גוף שלם כחלק אינטגרלי בתקופה שלאחר שאיבת שומן כירורגית

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המבוצע לרוב למטרות קוסמטיות, עבור נשים המבקשות לחטב אזורים ספציפיים בגופן כמו הבטן, הישבן או הירכיים. ניתוחי שאיבת שומן מתאימים לנשים במצב בריאותי טוב שלהן בעיה נקודתית של עודפי שומן באזורים ספציפיים כמו הבטן, הישבן או הירכיים.

במקרים אלו, שאיבת שומן יכולה להסיר ביעילות את מצבורי השומן המקומיים, לעזור לעצב מחדש את הגוף ולחטב אותו. הניתוח מספק מענה במקרים בהם מצבורי שומן אלו עמידים בפני דיאטה ופעילות גופנית. שאיבת שומן מאפשרת לנשים להשיג קווי מתאר מוגדרים ופרופורציונליים יותר, לאחר השמנה, לידות והריונות. הניתוח מסייע לעדן את קו המותניים, לחטב את הבטן, להפחית עודפי שומן בישבן או בירכיים, וליצור מבנה גוף מאוזן יותר. ניתוחי שאיבת שומן יכולים אף לסייע בחיזוק הביטחון העצמי וההערכה עצמית ולהוביל ולדימוי עצמי חיובי.

הניתוח כרוך בצלקות מינימליות, שלרוב דועכות עם הזמן. בכדי לקצר את ההחלמה ולהפחית את הכאבים המופיעים בימים הראשונים שלאחר הניתוח, ממליצים מנתחים פלסטיים ללבוש מחטב גוף שלם, מחטב לארחר ניתוח אותו יש ללבוש במשך כל שעות היממה. לבישתו מוגדרת על ידי רופאים בארץ ובעולם כחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה והוא מאפשר ליהנות מתוצאות טובות יותר.

מה חשוב לקחת בחשבון לפני ניתוחי שאיבת שומן?

הערכת בריאות: לפני ניתוחי שאיבת שומן יש צורך בהערכה בריאותית יסודית כדי להבטיח שהמטופלת היא מועמדת מתאימה לניתוח. הערכה כוללת שקלול של גורמים כגון בריאות כללית, היסטוריה רפואית וגמישות העור.

שמירה על ציפיות ריאליות: ניתוח שאיבת שומן מאפשרת להסיר שומן לא רצוי, אך לא משפיעה באופן משמעותי על הופעת צלוליט ואינה מטפלת ברפיון העור עודף.

טיפול לאחר ניתוח: על המטופלת להיות מחויבת להוראות הטיפול בתקופה שלאחר הניתוח והקפדה על הוראות המנתח. בין ההנחיות המאפשרות תוצאות מיטביות: לבישת ביגוד לחץ רפואי ושמירה על תזונה מאוזנת.

למי זה מתאים?

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גבוה עד הקרסול מתאים לכל מי שעומדת בפני ניתוח שאיבת שומן או מתיחה באזור הבטן, הגב והישבן: ניתוח מתיחת בטן, טיפולי ישבן מותניים וירכיים. המחטב מספק תמיכה מקסימלית בגוף, מאזור הקרסול ועד פלג הגוף העליון, במטרה להפעיל לחץ אופטימלי על אזור הניתוח ובד בבד לספק לו תמיכה והגנה בזמן תקופת ההחלמה.

לבישת מחטב גוף שלם מומלצת על ידי מנתחים פלסטיים בארץ ובעולם כולו כחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה. השימוש במחטב גוף שלם מאפשרת להפחית באופן משמעותי את עוצמת הכאבים בימים שלאחר הניתוח, לזרז את תהליך ההחלמה וכן לשפר את תוצאות הניתוח.

איך זה עובד?

מחטב גוף שלם הוא בגד לחץ רפואי שפותח ועוצב באופן ייעודי לתקופת ההחלמה לאחר ניתוחי שאיבת שומן. המחטב נועד ללבישה בשבועיים הראשונים לאחר הניתוח ומומלץ ללבוש אותו במשך כל שעות היממה, לקבלת תוצאות טובות יותר מהניתוח.  המחטב מאובזר בקרסים המאפשרים להתאים אותו למבנה הגוף של המטופלת באופן מושלם. המחטב פועל בכמה רבדים בו זמנית:

  • תורם לניקוז נוזלים – בימים שלאחר ניתוח שאיבת שומן עלולים להצטבר בגוף נוזלים, לבישת מחטב גוף שלם מסייעת בניקוז נוזלים אלו וכך מונעת זיהומים והתפתחות של נפיחויות.
  • מספק תמיכה לאזור הניתוח – לבישת מחטב גוף שלם מספקת תמיכה והגנה לאזור הניתוח ושומרת עליו מפני מכות וחבלות. במקרים של ניתוחי חזה, המחטב מונע טלטול של השדיים, שעלול לגרום לכאבים.
  • מאפשר לשפר את תוצאות הניתוח – לבישת המחטב בשבועות הראשונים לאחר כל ניתוח שאיבת שומן מאפשרת למרקם העור לקבל את קו המתאר החדש ולקבע אותו במקומו. כך מקבלת המטופלת בדיוק את התוצאות עליהן חלמה.
  • מזרז את תקופת ההחלמה – לבישת המחטב מקצרת את ימי ההחלמה ומאפשרת למטופלת לחזור לשגרת פעילות תקינה תוך זמן קצר יותר.

מחטב גוף שלם – הבגד שיתמזג עם מבנה גופך באופן מושלם

המחטב עוצב באופן ארגונומי כך שיתמזג עם מבנה גופה של המטופלת מבלי לייצר הפרעות בתנועה וכמעט מבלי להיות מורגש. הבגד כולל רצועות כתף מתכווננות הניתנות להתאמה, רוכסן צד המאפשר לבישה קלה ומפשעה פתוחה הניתנת לפתיחה מהירה. כל אלו מאפשרים למטופלת לאמץ את המחטב כחלק אינטגרלי מתקופת ההחלמה, במשך כל שעות היממה – כולל בזמן השינה.

מחטב גוף שלם נארג מבד Naturexx –נושם ואנטי בקטריאלי. כך ניתן ללבוש אותו בקלות וללא הפרעה בכל מזג אוויר. הבד הינו נטול לטקס והוא בעל יכולת נידוף זיעה. כך הוא מונע התפתחות של בקטריות וחיידקים שעלולים להיווצר. מחטב גוף שלם שומר על דחיסות טובה ויכולת מתיחה גבוהה גם לאחר שימוש ממושך וכביסות רבות.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ