המוצרים שיסייעו לך בהחלמה מניתוח פלסטי

כל מה שצריך לדעת על מוצרים לאחר ניתוח

מספר המטופלים והמטופלים אשר בוחרים לעבור ניתוחים פלסטיים בישראל עולה באופן עקבי משנה לשנה. בין הסיבות העיקריות לכך היא המודעות ההולכת וגוברת לאסתטיקה, וההבנה כי שמירה על גוף חטוב מאפשר ליהנות מדימוי גוף חיובי וביטחון עצמי גבוה יותר.
בין ההליכים הכירורגיים השכיחים ביותר נמצאים ניתוחי החזה – הרמה, הקטנה והגדלה, שחזור שד וכן ניתוחי הבטן המאפשרים לשאוב שומן עודף ולהסיר עודפי עור מהאזור. מנתחים פלסטיים מובילים בארץ ובעולם כולו ממליצים על שימוש באביזרי לחץ רפואיים לאחר הניתוח, כחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה. לבישת אביזרים אלו במשך השבועות הראשונים שלאחר הניתוח מפחיתה באופן ניכר מעוצמת הכאבים, מסייעת בריפוי האזור, מסלקת נוזלים שהצטברו, מגנה על אזור הניתוח מפני פגיעות וטלטול וכן מאפשרת לגוף לקבל את קווי המתאר החדשים באופן טוב יותר. הנה מגוון מוצרים מומלצים אשר יסייעו לך בהחלמה מניתוח פלסטי.

בגד רפואי המיועד ללבישה לאחר ניתוח שאיבת שומן באזור הזרועות או מתיחת עור בזרועות. הוא נחשב למומלץ במיוחד היות והוא מאפשר לקצר את תקופת ההחלמה באופן ניכר, כך שהמטופלת יכולה לחזור לשגרת היומיום תוך זמן קצר. בנוסף לבישת השרוולון מפחיתה את רמת הכאב המאפיינת את הימים הראשונים שלאחר הניתוח. השרוולון גם תורם בשיפור זרימת הדם באזור הניתוח, בזכות הפעלת לחץ חיובי מתמיד. השרוולון נחשב לנוח ללבישה בכל שעות היממה, כולל בזמן השינה, בזכות הבד הנושם ממנו הוא עשוי, וניתן ללבוש מעליו כל בגד ללא כל הפרעה. הבד ההיפואלרגני מונע הזעה והיווצרות של בקטריות וזיהומים באזור.

אביזר רפואי המיועד לניתוחי בטן, מומלץ לנשים לאחר ניתוח קיסרי, או למטופלות לאחר שאיבת שומן / מתיחת בטן. החגורה מאפשרת לשמור על התפרים ועל אזור הבטן ולהגן עליו מפני פגיעות בימים שלאחר הניתוח, כך היא מקנה למטופלת תחושת בטחון ומאפשרת לה להתנהל בחופשיות ללא חשש. החגורה מסייעת לגוף לקבל את קווי המתאר החדשים וכך תורמת בקבלת תוצאות טובות יותר מהניתוח. כמו כל בגד לחץ לאחר ניתוח, היא תורמת רבות בהפחתת הכאבים ומסייעת לזרז את משך ההחלמה.

חזיית לחץ המיועדת לנשים לאחר ניתוחי חזה, לרבות הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, שחזור שד והחלפת שתלים.
בשונה מניתוחים קוסמטיים אחרים, כשמדובר בניתוח שד קיים סיכון ממשי לטלטול של אזור השד אשר עלול להוביל לכאבים וכן לפגיעה באזור ובתוצאות הניתוח. לבישת חזייה לאחר ניתוח מהדקת את השד ושומרת עליו אסוף ומוגן בתוך החזייה. כך היא מבטיחה הגנה מקסימלית על אזור החזה, שמירה מפני פגיעות והגנה מפני טלטול. בכדי להתמזג באופן מושלם עם מרקם העור, החזייה עשויה מבד נושם המספק תחושת קלילות נעימה על העור. היא ניתנת ללבישה במשך כל שעות היממה, כולל שעות הלילה, מבלי ליצור תחושת גירוי או כל הפרעה.

מחטב לאחר ניתוח

ניתוח הגדלת חזה נחשב להליך כירורגי שגרתי ונפוץ אך עם זאת, תהליך ההחלמה שלו אינו נחשב לפשוט. בימים שלאחר הניתוח אזור החזה נחשב לפגיע במיוחד היות והשתלים עדיין רגישים למגע. מייצב השתלים מאפשר לשמור על השדיים אסופים היטב ומוגנים מפני טלטול ופגיעות. הוא מסייע לשתלים להתקבע במקומם ותורם רבות בהפחתת הכאבים שמופיעים לאחר הניתוח. בנוסף לבישת מייצב שתלים אלסטי מזרזת את קצב ריפוי שטפי הדם ומצמצמת באופן ניכר את רמת הנפיחות באזור החזה. היות וקיים חשש שהשתלים יזוזו בימים שלאחר הניתוח, לבישת מייצב שתלים שומרת על השתלים בדיוק באזור הרצוי. רצועות המייצב מעוצבות במטרה להימתח ולהתאים לכל גודל ומבנה שד וכן לכל סוגי השתלים. על אף שהוא מספק תמיכה מקסימלית, לא ניתן להבחין במייצב מתחת לבגדים והוא עוצב כך שהמטופלת לא תחוש בו בעצמה במשך שעות היום. כך הוא מאפשר חזרה מהירה יותר לשגרה לצד תחושת ביטחון והגנה.

אביזר רפואי ייחודי המיועד לנשים המחלימות מניתוחי מתיחת עור ושאיבת שומן בזרועות, בבית השחי ובגב עליון ומניתוחי חזה שונים. מטופלות המשתמשות במחטב כחלק אינטגרלי מתהליך ההחלמה שלהן מעידות כי מדובר באביזר חובה אשר ביכולתו לחולל פלאים. המותנית מעוצבת באופן ייחודי אשר משלב בין חזייה לבין ווסט, כך שמופעל לחץ חיובי מתמיד על כל פלג גוף עליון. הוא מציע מגוון יתרונות בבגד אחד, מצד אחד נארג מבד נושם, קליל ונוח אשר מתמזג באופן הרמוני עם מבנה גופך מבלי לייצר הפרעה או גירוי בעור. הוא מונע הזעה והתפתחות של חיידקים ובקטריות באזור הניתוח, תורם בסילוק הנוזלים אשר נוצרים בימים הראשונים שלאחר הניתוח וכך מפחית את הסיכון להיווצרות שטפי דם ובצקות. הבגד מעוצב כך שהמטופלת יכולה לשלוט באופן עצמאי במידת הלחץ אותה היא מעוניינת להפעיל. בכדי שתוכלי לחוש הכי טוב שאפשר במהלך הימים שלאחר הניתוח, הבגד מעוצב במראה מרשים ואסתטי הכולל סיומת תחרה באזור השרוול.

אביזר רפואי המיועד לנשים לאחר ניתוח שאיבת שומן בירכיים /ישבן ומתיחת ירכיים. המחטב מעוצב כמכנסיים בגזרה נמוכה, המגיעים עד לגובה הברך. המחטב מעוצב ללא קרסים וללא רוכסן. ניתוחי שאיבת שומן באזור הישבן כרוכים בתהליך החלמה ארוך יחסית, הכולל לבישת מחטב במשך 24 שעות ביממה, למשך מספר שבועות. על מנת לאפשר נוחות מקסימלית בזמן הלבישה, המחטב כולל פתח באזור המפשעה, המאפשר למטופלת להתפנות ללא הצורך בהסרה של המחטב.

ללבישת מחטב מכנס יש תרומה רבה בהפחתת הנפיחות וניקוז הנוזלים שהצטברו באזור הניתוח במשך התקופה שלאחריו. כמו כן הוא עוזר בהצמדת הרקמות, מקבע את העור למקומו החדש וכך תורם רבות לשיפור תוצאות הניתוח. המחטב עשוי מבד NATUREXX אנטי בקטריאלי ללא לטקס. זהו אריג היפואלרגני ומנדף זיעה, המספק תחושה נושמת ונעימה. הוא בעל מבנה אלסטי ומיוצר בטכנולוגיה ייחודית אשר מאפשרת לו להימתח באופן סימטרי לארבעה כיוונים ובדיוק בחוזק המתאים למבנה גוף המטופלת ולשלב בו היא נמצאת בתהליך ההחלמה. הבד הייחודי בעל יכולת לשמור על עמידות ואלסטיות גבוהה גם לאחר שימוש יומיומי וכביסות מרובות.

בגד לחץ רפואי המתאים למטופלות לאחר ניתוחי מתיחת בטן, שאיבת שומן בבטן או בגב. מחטב תחתון מעוצב כתחתונים בגזרה גבוהה אשר מגיעים עד אזור החזה בכדי לאפשר נוחות מקסימלית למחטב כתפיות דקות ומתכווננות אשר שומרות עליו במקומו. יתרון בולט לאביזר זה הוא שניתן ללבוש אותו גם כמחטב לכל דבר לאחר תקופת ההחלמה. המחטב מפעיל לחץ אופטימלי על אזור הבטן והגב וכך מעודד זרימת דם טובה יותר לאזור הניתוח ומפחית משמעותית את רמת הכאבים.

מוצרים לאחר ניתוח

ווסט רפואי המיועד לגברים לאחר ניתוח הקטנת חזה ושאיבת שומן. הווסט מומלץ על ידי מנתחים פלסטיים כחלק אינטגרלי מתהליך ההחלמה. כמו שאר בגדי הלחץ גם הווסט לגבר עובד באופן של הפעלת לחץ מתמיד על אזור הניתוח כך הוא מפחית בכאבים, מסייע בזירוז תהליך ההחלמה ומשפר את תוצאות הניתוח. על אף הלחץ אשר מופעל על האזור, הווסט אינו גורם לכאבים באזור התפרים.

האביזר מעוצב במטרה לספק נוחות מקסימלית בכל שעות היממה. הוא עשוי בד אלסטי דק, כולל סגירה קדמית באמצעות קרסים ורצועות כתף מתכווננות. תחתית הווסט עשויה רצועת גומי עבה שמטרתה לשמור עליו במקומו גם בזמן תנועה, מבלי לזוז או להתגלגל מעלה. את הווסט ניתן ללבוש מתחת לכל בגד ללא הפרעה ומבלי שניתן יהיה להבחין בו.

אביזר רפואי המיועד למטופלים אשר עברו ניתוח מתיחת פנים או ניתוח מתיחת צוואר. הסנטרית מסייעת לקבע את אזור הניתוח ותורמת רבות בהפחתת עוצמות הכאב. מדובר באביזר נוח ללבישה אם אפשר ללבוש אותו במשך כל שעות היום כולל במשך שעות הלילה. הסנטרית כוללת סגירה ייחודית אשר נסגרת באמצעות סקוטשים באזור העורף. כך שומרת הסנטרית על מקומה ללא תזוזות. הסנטרית מגיעה במגוון מידות בכדי לספק התאמה מושלמת.

בגד לחץ רפואי המיועד לגברים לאחר ניתוח מתיחת שומן ושאיבת שומן בבטן, ירכיים, ישבן. המחטב מעוצב כמכנסיים בעלות גזרה גבוהה המגיעות עד אזור הבטן העליונה וממשיכות בחלקן התחתון עד לאזור הברכיים. הבגד קל במיוחד ללבישה וכולל פתח באזור המפשעה, כך שניתן ללבוש אותו 24 שעות ביממה בתקופה שלאחר הניתוח. בנוסף המחטב בעל רוכסן קדמי המאפשר לבישה מהירה ונוחה. המחטב שומר על מקומו מבלי להתגלגל או לזוז בזכות בד אלסטי וסיומת גומי אלסטי עבה באזור הבטן. לבישת המחטב מבטיחה הקלה בכאבים, מספקת הגנה לאזורים הרגישים לאחר הניתוח ומפחיתה את הסיכון לבצקות.

למידע נוסף, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום 0544422077 ונשמח לעזור לך לבחור את הפתרון המושלם  עבורך.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ