מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן היא הליך רפואי בו מתבצעת הסרה של רקמות שומן עודפות המצטברות באזורים ספציפיים של הגוף. בכדי לזרז את תהליך ההחלמה, להבטיח תוצאות מושלמות של הניתוח ולשוב לאורח חיים תקין במהרה, חשוב מאוד להשתמש לאחר הניתוח באביזר רפואי ייעודי הנקרא מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן.

ניתוח שאיבת שומן הינו הליך רפואי המאפשר להסיר לאלתר תאי שומן שהצטברו בגוף אותן בלתי אפשרי להסיר באמצעות דיאטה או פעילות גופנית, מאומצת ככל שתהיה. לאחר הניתוח, ברוב המקרים לא יופיעו תאי שומן נוספים באותם אזורים, גם במידה והמטופל עולה במשקל במידה ניכרת. על אף החשש המובן מהליך כירורגי פולשני, מדובר בהליך שגרתי ונפוץ יחסית המאפשר ליהנות ממראה גוף חטוב ואסוף יותר תוך זמן קצר.

מתי עולה הצורך בלבישת מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן?

כאמור, בהליך ניתוח להסרת שומן מתבצעת הסרה של שומנים עודפים באזורים מסוימים בגוף – שומן זה מצטבר בעיקר באזור הישבן, הבטן והירכיים. לניתוח מהסוג הזה יש תופעות לוואי אפשריות, שכדאי להכיר וחשוב להתייחס אליהן. בין תופעות הלוואי הללו ניתן למנות שטפי דם, זיהומים ונפיחות באזור הניתוח. כמו כן, עלולות להיווצר אדמומיות, כוויה בעור, רגישות יתר או לחילופין העדר רגישות באזור הניתוח.
לבישת מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן מבטיחה לשפר את ההתמודדות עם תופעות הלוואי של הניתוח יקצר את זמן  ההחלמה ממנו, להקל על תהליך הריפוי וכן לשפר את ההרגשה של המנותח לאחר הניתוח. בימים שלאחר הניתוח המטופל צפוי לחוש אי נוחות וכאבים ברמת כאב קלה עד בינונית. ניתן להיעזר במשככי כאבים בכדי להקל על עוצמת הכאב, בהתאם להוראות הרופא המנתח.

מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן

מה זה מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן ומה התפקיד שלו?

מחטב לגבר לאחר ניתוח שאיבת שומן הוא בגד שתפקידו להפעיל לחץ אופטימלי על הגוף ותוך כדי זאת, לעצב את הגוף לכדי המצב הנדרש ולהבטיח תוצאות טובות של הניתוח. התפקידים העיקריים של מחטב לגבר או לאישה בכלל, הם להלן:

  • חיטוב הגוף: הסרת שומנים היא הליך טראומטי עבור הגוף. המחטב הייעודי עוזר לגוף לעצב את האזורים שמהם הוסר השומן ומונע נפיחות או היווצרות של דיספרופורציה אחרי הניתוח.
  • מניעת כאבים: השימוש במחטב לגבר לאחר שאיבת שומן מונע כאבים, בכך שהוא מונע תזוזת יתר שעלולה לפגוע בתפרים אחרי הניתוח.
  • נוחות: לבישת המחטב מונעת חיכוך מיותר של אזורים מנותחים כנגד בגדים עליונים או תחתונים.

נוחות השימוש עם מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן

מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן הוא למעשה פריט לבוש קל, דק ונוח, ואפשר בהחלט לעשות בו שימוש גם בתום הליך ההחלמה. זאת, על מנת לשמור על המראה של הגוף ועל החיטוב שלו. קשה להפריז בהשפעה החיובית האפשרית של המחטב על הגוף, על המראה ועל ההרגשה של המשתמש. בכדי ליהנות מתוצאות מקסימליות מומלץ ללבוש את המחטב לגבר לתקופה של לא פחות מ-3 שבועות במשך כל שעות היממה, לרבות זמן השינה. לבישת המחטב מסייעת לכיווץ של העור ומאפשרת למרקם העור לקבל את צורתו החדשה.

איפה משיגים מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן באיכות גבוהה?

על מנת שההחלמה אחרי הניתוח להסרת שומנים תהיה מהירה ופשוטה יותר, מומלץ להשתמש בבגדי לחץ כמו מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן באיכות הגבוהה ביותר. אם עומד בפניך ניתוח קרוב להסרת שומן, זה הזמן שתכיר את בגדי הלחץ של איסבלה. המותג מתמחה באביזרים לשימוש רפואי המיועדים ללבישה לאחר ניתוחים שונים, תוך הפעלת לחץ חיובי על אזור הניתוח ותרומה מרבית לתוצאות טובות יותר.

על מה חשוב לשים דגש בזמן בחירת מחטב לגבר לאחר שאיבת שומן?

חלק מהאנשים עלולים לחוש קושי בזמן נשימה בעת לבישת חגורת הבטן. חשוב להבין כי המחטב לא אמור ליצור הפרעה בנשימה באף מצב שהוא. אם הינך בכל זאת חש לחץ וקושי לנשום כראוי, ככל הנראה לא מדובר באפקט אשר נוצר מלבישת החגורה אלא אפקט הנגרם בעקבות נשימה שאינה טבעית ונכונה. לכן, חשוב להקפיד על נשימה נכונה המערבת את הסרעפת, השרירים הבין צלעיים והריאות. אם תרצה להיות בטוח שהנשימה שלך נכונה וטבעית בזמן לבישת המחטב, חשוב שתבדוק שבית החזה שלך מתרחב באותו הזמן בו חלל הבטן מתרחב. יש לשים דגש על נשימה נכונה גם בזמן ישיבה, היות ובמנח זה  אנשים רבים נוטים להתעצל ולנשום נשימה המתבצעת מאזור הבטן בלבד מבלי שבית החזה מעורב. נשימה זו נקראת נשימת בטן והיא אינה תקינה ואף עלולה לגרום למראה של בטן נפוחה.

בנוסף, הקפידו לבחור מחטב אשר עשוי מחומר אנטי בקטריאלי נושם בכדי שלא יתפתחו באזור לחות המובילה להיווצרות של בקטריות וגירויים שונים בעור. חשוב לבחור בבד בעל יכולת אלסטית שיאפשר לכם טווח תנועה מלא ונוחות מרבית.

אז רגע לפני, אנו רוצים לאחל לך בהצלחה בניתוח והחלמה מהירה ללא כאבים! משפחת איסבלה.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ