מחטב תחתון – חלק בלתי נפרד מהחלמה לאחר ניתוח

עברת ניתוח שאיבת שומן? מחטב תחתון לאחר ניתוח יסייע לך בתהליך ההחלמה ובהפחתת הכאב, יאפשר ריפוי מהיר יותר ויסייע לשמור על תוצאות הניתוח באופן טוב יותר

פלסטיקאים רבים בעולם כולו ממליצים לשלב את השימוש במחטב כחלק מתהליך ההחלמה לאחר ניתוחי שאיבת שומן ומתיחת בטן. הנה כל הסיבות מדוע:

מדוע מחטב תחתון לאחר ניתוח כל כך חשוב?

  1. מחטב תחתון לאחר ניתוח הוא אביזר רפואי אשר מיועד לשימוש לאחר ניתוח מתיחת בטן וניתוחים אחרים כמו שאיבת שומן מהגב ושאיבת שומן מהבטן. המחטב מסייע לגוף להתאושש מהר יותר לאחר הניתוח ומאפשר ריפוי מהיר יותר של העור. בנוסף לכך, לבישת מחטב תחתון מפחיתה באופן ניכר את עוצמת הכאבים שעלולים להופיע לאחר הניתוח. בנוסף להקלה בכאבים וזירוז תהליך הריפוי, למחטב  התחתון יש יתרון נוסף ומשמעותי והוא תרומתו לשמירה על תוצאות הניתוח. לאחר שעברת את החלק הקשה בתהליך והניתוח מאחוריך, זה הזמן לוודא שתזכי לתוצאה עליה חלמת. לבישה של המחטב תסייע לך לשמור על תוצאות הניתוח ולקבל את המראה הטוב ביותר.

  2. מחטב תחתון – איך זה עובד?
    מחטב תחתון לאחר ניתוח פועל באופן של הפעלת לחץ על אזורי הניתוח – הבטן והגב. הלחץ המופעל על האזורים הללו מאפשר זרימת דם תקינה, אשר מקלה על עוצמת הכאב בימים שלאחר הניתוח. על ידי כך הוא מאפשר לקבע את מתאר העור. הלחץ המופעל על האזור הינו אופטימלי והוא יאפשר לך לחזור לשגרה במהירות, מבלי למנוע זרימת דם או ללחוץ על התפרים.   

מחטב תחתון

5. קלות, יעילות ונוחות

חוששת מתחושה מסורבלת או אי נוחות בעקבות לבישת מחטב תחתון? יש לנו חדשות טובות! המחטב קל מאוד ללבישה והוא נוח לשימוש במהלך שעות היום וגם במשך הלילה. הוא מעוצב באופן המאפשר ללבוש ולהוריד אותו בקלות רבה, מבלי להכאיב לאזורי הניתוח או לפגוע בתפרים. מבנה המחטב משלב סגירה ופתיחה נוחה במיוחד המתאפשרת באמצעות קרסים ורוכסני צד. הוא משלב גימור תחרה אשר מסייע בשמירה של המחטב במקומו גם בזמן תזוזה וכן כתפיות מתכווננות שיאפשרו לך להתאימו למבנה גופך באופן מיטבי. המחטב נתפר מבד היפואלרגני נושם אשר מונע התפתחות של חיידקים באזור. הבד הדק שלו יאפשר לך ללבוש אותו בנוחות מתחת לכל בגד מבלי לייצר הפרעה בתנועה. לאחר ההחלמה, תוכלי להשתמש בו כמחטב לכל דבר וכך ליהנות ממראה חטוב ומרשים יותר.

לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ