רוסלנה רודינה אחרי ניתוח הקטנת חזה

בשנים האחרונות ניתן לזהות מגמה הולכת וגוברת של נשים שבוחרות לבצע ניתוח הקטנת חזה או הוצאת שתלים. אחת הסיבות העיקריות לכך היא הרצון לקבל מראה טבעי ועדין יותר, לצד סיבות בריאותיות כמו כאבי גב והגבלה בתנועה. המגמה הזו לא פוסחת גם על מיטב סלבריטאיות ארצנו, בהן הדוגמנית היפיפייה רוסלנה רודינה שבחרה לעבור לאחרונה ניתוח הקטנת חזה.

הקטנת חזה רוסלנה רודינה

רודינה שיתפה את קהל העוקבים בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה על ניתוח הקטנת חזה שעברה בחג פורים האחרון. עוד שיתפה על תהליך ההחלמה הלא פשוט שהיא חווה בעקבות הניתוח המורכב וסיפרה על כך שהיא נדרשת להימנע מביצוע כמעט כל פעילות. כיאה לאושיית אינסטגרם שרגילה לשתף את עוקביה בשלל רגעים מחיי היומיום, לאחר סיום התהליך, שיתפה רודינה סטורי, שפורסם גם באתר מאקו ובו תמונה שלה לבושה בחלוק בית חולים. בכיתוב שהתלווה לפוסט היא ציינה כי הופתעה לגלות שההליך עבר באופן קל יותר ממה שחששה, ושהקושי המרכזי אותו היא חווה בשלב זה הוא המוגבלות הפיזית שמונעת ממנה לבצע פעולות בסיסיות כמו הרמת יד.

רוסלנה רודינה משתפת - תופעות הלוואי לאחר הקטנת חזה

אז מה הם הקשיים הפיזיים העיקריים עמם נדרשת להתמודד רוסלנה רודינה לאחר הניתוח? כפי ששיתפה, הקושי העיקרי הוא המגבלה בתנועה בימים שלאחר הניתוח, לרבות אי יכולת להרים ידיים או לבצע פעולות פיזיות פשוטות. קושי נוסף אשר מלווה לניתוח הקטנת חזה הוא הצורך בשינה על הגב, שאצל חלק מהנשים מקשה על ההירדמות ומשפיע על איכות השינה. ומה לגבי כאבים? רוסלנה רודינה אמנם ציינה כי היא אינה חווה כאבים משמעותיים, אך חשוב לומר כי ישנן נשים רבות שחוות כאבים בדרגות שונות בתקופה שלאחר ניתוח הקטנת חזה. עוצמת הכאב ומהירות ההחלמה משתנה מאישה לאישה.

לא רק רוסלנה רודינה – למי מתאים לעבור ניתוח הקטנת חזה?

הגענו לשאלת השאלות, למי ומתי כדאי לשקול לעבור ניתוח הקטנת חזה כמו שבחרה לעבור רוסלנה רודינה? ניתוח הקטנת חזה מומלץ לנשים הסובלות מאחד או יותר מהמצבים הבאים:

· חזה גדול שאינו פרופורציונלי לממדי הגוף – במקרים כאלה נוצר מראה לא מחמיא היוצר אשליה של גודל. בנוסף מדובר על מצב שעלול להקשות על מציאת לבוש מתאים כיוון שגודל החזה לא משתלב באופן הרמוני עם מבנה הגוף.

·        כאבים – נשים בעלות חזה גדול סובלות במקרים רבים מכאבי גב. הסיבה לכך היא משקל החזה הגבוה אשר גורם למצב בו מופעל עומס על אזור הצוואר, הכתפיים והגב.

· פגיעה בביטחון העצמי –מדובר במקרים בהם האישה סובלת מחוסר נוחות ותחושת חוסר ביטחון בעקבות גודל ומראה החזה.

· מגבלה בתנועה – נשים אשר חשות כי גודל החזה מגביל אותן בתנועות פיזיות בחיי היומיום לצד מגבלה בביצוע פעילות ספורטיבית מסוגים שונים. ביצוע ניתוח הקטנת חזה מאפשר לקיים אורח חיים בריא וספורטיבי ללא מגבלות.

· הזעה – באקלים הים תיכוני הלוהט הופכים ימי הקיץ לקשים מנשוא עבור נשים בעלות חזה גדול, אשר מתמודדות עם תופעות לוואי של הזעה ופטרת באזורים שמתחת לשדיים ובקפלי הגוף באזור.

רוסלנה רודינה הקטנת חזה
רוסלנה רודינה לפני הניתוח | צילום: אינסטגרם ruslanarodina@

· פגיעה ביציבה – חזה גדול עלול לפגוע ביציבה, בעקבות המשקל הרב אשר מופעל על הגב, גורם לכאבים ומקשה לשמור על זקיפות קומה לאורך זמן.

· מראה אסתטי – לאחר הריונות, לידה, הנקות ובמשך השנים בכלל, משתנה מרקם השד והוא הופך לנפול יותר ופחות מלא. גם מבנה העטרה (הפטמה) משנה את צורתו והופך לגדול יותר ולעיתים לא תואם לפרופורציות השד. ניתוח הקטנת חזה מאפשר להחזיר את החזה לצורתו המקורית. 

כל מה שחשוב לדעת לפני ניתוח הקטנת חזה

בכדי לזרז את תהליך ההתאוששות ולסייע לגוף לקבל תוצאות טובות יותר מהניתוח, מומלץ ללבוש חזייה לאחר ניתוח. מדובר באביזר רפואי ייעודי אשר מומלץ על ידי מנתחים פלסטיים בעולם כולו כחלק אינטגרלי מתהליך ההחלמה. את החזייה ניתן למצוא בחברות המתמחות בשיווק ציוד רפואי כמו https://medshape.co.il/ והיא מתאימה לנשים אשר עברו ניתוחי חזה בהם הגדלת חזה, הקטנת חזה, הרמת חזה, החלפת שתלים, שחזור שד או כריתת שד.

למה חשוב ללבוש חזייה לאחר ניתוח?

החזייה פועלת במספר אופנים בד בבד: מפחיתה משמעותית בעוצמת הכאבים בימים שלאחר הקטנת חזה, מסייעת לגוף לקבל תוצאות טובות יותר מהניתוח, מקנה תחושת בטחון בתקופה שלאחר הניתוח. הימים שלאחר ניתוח הקטנת חזה מתאפיינים בנפיחות ובצקות, החזייה לאחר ניתוח בעלת יכולת נידוף נוזלים כך שהיא מסייעת לגוף לסלק החוצה את הפסולת והנוזלים שהצטברו באזור החזה. החזייה עשויה אריג ייחודי נושם היפואלרגני אשר נועד להתמזג בהרמוניה עם מרקם העור בכל שעות היממה, מבלי לייצר הפרעות או גירויים בעור. הבד מונע היווצרות של פטריות וחיידקים הגורמים לזיהומי עור שונים. לבישת החזייה מקנה תחושת ביטחון היות והיא אוספת את השדיים ומהדקת אותם כך שהם עטופים ומוגנים, מבלי לחוות טלטול או תנודות מיותרות, אשר עלולות לגרום לכאבים.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ