שאיבת שומן בבטן

עומד לעבור ניתוח שאיבת שומן בבטן? כדאי לך להכיר את חגורת הבטן לאחר ניתוח. מדובר באביזר רפואי אשר נחשב מזה שנים כחלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה. לבישת החגורה בימים שלאחר הניתוח הוכחה כמסייעת רבות בהקלה בכאבים, מזרזת את תהליך הריפוי לאחר ניתוחי שאיבת שומן בבטן והבונוס? היא נחשבת לנוחה לשימוש, מבלי לייצר הפרעות בתנועה או גירויים בעור. אז מה הפלא שכל כך הרבה מומחי פלסטיקה בעולם ממליצים לשלב את החגורה כחלק בלתי נפרד מתהליך הריפוי? הנה כל מה שאתה צריך לדעת על חגורת בטן לאחר ניתוח

רוצה להיפטר מהמשקל העודף באזור הבטן, אך למרבה התסכול אינך מצליח להגיע לתוצאות משמעותיות באמת? אם גם לאחר שמירה על תזונה נכונה והקפדה על פעילות גופנית מרובה התוצאות מבוששות להגיע, יש לנו חדשות טובות עבורך: יש בהחלט מה לעשות בכדי לשפר את המצב וליהנות ממראה גוף חטוב יותר. ניתוח שאיבת שומן בבטן עשוי להיות הפתרון למצבים בהם מצבורי השומן באזור אינם ניתנים לטיפול באמצעות פעילות ספורטיבית או ירידה במשקל.
בניגוד לימים עברו, כיום הניתוח הזה נחשב לקל ומורכב הרבה פחות ובהתאם גם תהליך ההחלמה שלו. עם זאת, הימים שלאחר הניתוח מתאפיינים בכאבים באזור הבטן, בנפיחות ובתופעות לוואי נוספות. בכדי להתמודד עם כל אלו באופן האידיאלי, רופאים ומנתחים פלסטיים רבים בעולם כולו ממליצים על לבישת חגורה ייעודית. מדובר באביזר רפואי שמטרתו להפעיל לחץ על האזור המנותח וכך לתרום בהקלה על עוצמת הכאבים, לעודד זרימת דם תקינה ולסייע בקבלת תוצאות מקסימליות מהניתוח.

ניתוח שאיבת שומן בבטן – כל מה שכדאי שתדעי רגע לפני

שאיבת שומן בבטן הוא הליך רפואי כירורגי אשר נועד לצמצם את היקפי הגוף באזור הבטן ומחטב את קווי המתאר של גופך. ההליך אורך בין שעה לשעתיים בממוצע, במהלכו מתבצעת הסרה כירורגית של תאי שומן. זאת, באמצעות חיתוך המבוצע באזור הבטן התחתונה והחדרה של צינוריות המיועדות לשאיבת השומן מאזור הבטן. הניתוח מבטיח שיפור ניכר ברמת איכות החיים של המטופלת בזכות מראה חטוב המאפשר ליהנות מעליה בביטחון העצמי לצד תחושת קלילות וחיוניות. אז לפני הכל, למי זה מתאים? ניתוח שאיבת שומן בבטן מתאים למי שאינו סובל מעודף משקל קיצוני ומומלץ לבצע אותו בגיל צעיר יחסית, עד גיל 40 בממוצע.

שאיבת שומן בבטן

הסיבה לכך היא שבטווח גילאים זה, מרקם העור עדיין גמיש ואלסטי כך שהוא בעל יכולת לקבל שינויים באופן אופטימלי. שים לב: כמות השומן המקסימלית אשר ניתנת לשאיבה הינה כ-3 ק”ג, כך שבמידה ויש צורך בשאיבה של משקל רב יותר, תידרש לעבור ניתוח נוסף. בכל מקרה מומלץ להתייעץ עם מנתח פלסטי אשר מתמחה בביצוע ניתוחים מסוג זה. אם תרצה להיות רגוע ולדעת שבחרת נכון, תוכל להתייעץ לפני ההליך עם מספר מנתחים ולהשוות בין המידע שקיבלת כך שתוכלי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

חגורה לאחר שאיבת שומן בבטן – חלק אינטגרלי מתהליך ההחלמה שלך

האם ידעת שהימים שלאחר הניתוח מהווים חלון הזדמנויות בו ייקבעו במידה רבה תוצאותיו? הקפדה על לבישה של חגורת בטן לאחר שאיבת שומן בבטן תאפשר לך ליהנות מתוצאות הניתוח עליהם חלמת ועל מראה גוף מחוטב עוד יותר. חגורת הבטן מיועדת לגברים שעברו שאיבת שומן בבטן, ומעוניינים להבטיח את תוצאות הניתוח, לזרז את תהליך ההחלמה ולהקל על הכאבים.

אז אם בעבר נחשבה חגורת הבטן להמלצה בלבד, כיום היא כבר מהווה חלק בלתי נפרד מזמן ההחלמה והשימוש בה מומלץ על ידי פלסטיקאים מובילים בעולם כולו. אז מדוע האביזר הזה נחשב לכל כך הכרחי וחשוב? הסיבה העיקרית היא כי השימוש בחגורה תורם רבות לקבלת תוצאות אופטימליות מניתוח שאיבת שומן בבטן. איך זה עובד? החגורה מפעילה לחץ אחיד על הבטן אשר מקבע העור ובכך מסייע לרקמות לקבל את קו המתאר החדש שלו. יתרון נוסף לחגורה לאחר ניתוח הוא שהיא נחשבת לנוחה וקלה ללבישה ולהסרה, כך שהיא תאפשר לך להתנהל בנוחות במשך כל שעות היממה. היא מיוצרת מבד היפואלרגני אלסטי כך שכושר התנועה שלך לא ייפגע ותוכל לבצע פעולות יומיומיות בקלות וללא הפרעה. בנוסף לכך, הבד הייחודי הינו בעל מבנה קליל ונושם אשר מונע התפתחות של רטיבות ולחות באזור אשר עלולה לגרום להצטברות בקטריות וכן להופעה של פריחה וגירויים שונים בעור.

המבנה הייחודי של חגורת הבטן הינו בעל ארבעה שלבים. עובדה זו מאפשרת לה לקבע את מיקום החגורה ללא תזוזה ומונע כל קיפול שלה, כל זאת מבלי לייצר לחץ כלשהו על אזור התפרים שלך אשר עלול להוביל לכאבים. אם אתה רוצה ליהנות מראש שקט בימים שלאחר הניתוח, להימנע מסיבוכים מיותרים ולעבור את תקופת ההחלמה בקלות ובנוחות מקסימלית, אל תוותר על לבישת חגורת בטן לאחר ניתוח.

אנו מאחלים לך בהצלחה בניתוח והחלמה מהירה ללא כאבים ועם התוצאות עליהן חלמת בדיוק!

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ