שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר.

שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת וצללית מחוטבת וצעירה, ללא עודפי עור ושומן באזור הפנים והצוואר. אז למי זה מתאים, מהם היתרונות ומה כדאי שתדעו על ההליך לפני שתבחרו לעבור אותו בעצמכם? כל התשובות בפנים

בעולם בו הרצון לשלמות רק הולך וגובר, אנו מחפשים כל הזמן דרכים להיראות טוב יותר. הליכים קוסמטיים וכירורגיים, כמו שאיבת שומן בסנטר, מסייעים לנו לעשות זאת כיום בקלות רבה יותר מאי פעם. שאיבת שומן בסנטר היא פרוצדורה כירורגית שמטרתה בעיקר קוסמטית. הליך רפואי זה נחשב לפעולה כירורגית פולשנית אך זעירה בממדיה ולכן הוא הפך לפופולרי במיוחד בשנים האחרונות.

איך מתבצע התהליך?

שאיבת שומן מהסנטר היא הליך כירורגי קוסמטי שמטרתו הסרת מצבורי שומן עודפים מאזור הסנטר והצוואר. מדובר בטכניקה זעיר פולשנית הכוללת שימוש בצינורית קטנה, המוחדרת מתחת לעור דרך חתכים זעירים. באמצעות הצינורית מתבצעת שאיבה של עודפי שומן החוצה. הסרת השומן העודף מאפשרת לחטב את אזור הצוואר והסנטר וכך לקבל מראה מעודן וצעיר יותר.

בכדי להותיר צלקות מינימליות בלבד, נעשים חתכים קטנים מתחת לסנטר או מאחורי האוזניים, כך שההצטלקות כמעט בלתי נראית. דרך חתכים אלו מוחדרת צינורית דקה, המיועדת לשאיבה החוצה של השומן העודף. המנתח הפלסטי מפסל בקפידה על האזור במטרה לשמור על קו מתאר טבעי. לאחר קבלת התוצאה הרצויה, החתכים נסגרים וההליך מסתיים. ברוב המקרים המטופל/ת משוחרר/ת הביתה עוד באותו היום ללא צורך באשפוז להשגחה.

שאיבת שומן מהסנטר – כל היתרונות

  • קו לסת מחוטב

אחד היתרונות העיקריים של שאיבת שומן מהסנטר הוא שיפור קו מתאר הפנים. על ידי הסרת עודפי שומן מאזור הסנטר והצוואר, ניתן להשיג קו לסת מחוטב יותר וצוואר חלק יותר.

  • החלמה מהירה

הניתוח מתבצע ברוב המקרים תחת הרדמה מקומית, יתרון משמעותי שמאפשר התאוששות מהירה יותר בסיומו. ההרדמה מאפשרת להקהות את התחושה באזור הסנטר והצוואר וכך מונעת תחושת כאב במהלך הניתוח. שאיבת שומן מהסנטר נחשבת להליך זעיר פולשני, כך שזמן החזרה לשגרה לאחריה נחשב לקצר יחסית.

  • שיפור בתחושת הבטחון

שיפור המראה תורם רבות לחיזוק תחושת הביטחון והערך העצמי של המטופל/ת. מראה אטרקטיבי יותר יכול להשפיע לטובה על היבטים שונים בחיי המטופל/ת, מיחסים בינאישיים ועד תחושת מסוגלת מקצועית.

  • תוצאות שנשמרות במשך זמן רב

שאיבת שומן בסנטר מספקת תוצאות לאורך זמן. לאחר הסרת השומן העודף, הוא בדרך כלל לא חוזר אלא אם כן יש שינויים משמעותיים באורח החיים של המטופל/ת, כמו עלייה משמעותית במשקל.

שאיבת שומן מהסנטר – למי זה מתאים?

שאיבת שומן מהסנטר מתאימה לגברים ונשים בטווח יחסית רחב של גילאים. הניתוח מיועד למי שמתמודד עם תופעות של “סנטר כפול” ועודפי שומן באזור הסנטר והצוואר. שומן זה נחשב לעמיד בפני דיאטות ופעילות גופנית ולכן הדרך הטובה ביותר לטפל בו היא על ידי הליך כירורגי. בין הגורמים הנפוצים להיווצרות של שומן באזור הסנטר נמצאים גנטיקה, והזדקנות, כאשר עם השנים חלה צניחה והתדלדלות של העור באזורים אלו והוא הופך למתוח פחות. בנוסף להסרת שומן, שאיבת שומן בסנטר יכולה גם להדק את שרירי הצוואר הבסיסיים ולשפר את הגדרת קו הלסת.

סנטרית לאחר ניתוח שאיבת שומן מהסנטר

כחלק מתהליך ההחלמה שלאחר הניתוח, מומלץ לעשות שימוש בסנטרית. מדובר במוצר רפואי המיועד למטופלים שעברו ניתוח מתיחת פנים וצוואר ו/או שאיבת שומן מהסנטר. השימוש בסנטרית מומלץ על ידי מנתחים פלסטיים בארץ ובעולם כחלק בלתי נפרד מהליך ההחלמה. מטרתו לסייע בתהליך הריפוי של אזור הפנים, הצוואר והסנטר ולהעניק תחושה נוחה יותר. הימים הראשונים שלאחר הניתוח מתאפיינים בכאבים מקומיים ובתחושה של חוסר נוחות כללית. לבישת הסנטרית מאפשרת להפחית באופן משמעותי את רמת הכאב. הסנטרית מפעילה לחץ חיובי מתמיד על מרקם העור וכך מעודדת זרימת דם לאזור. על ידי כך, היא מאפשרת לצמצם באופן משמעותי את רמת הכאב.

לבישת הסנטרית מומלצת בכל שעות היממה, במטרה לספק הגנה למקום לצד הקלה בכאבים. על מנת לאפשר למטופל/ת נוחות שימוש מקסימלית, עוצבה הסנטרית באופן ארגונומי המתמזג עם מרקם העור מבלי לייצר הפרעה או תחושת גירוי. היא עשויה בד נושם והיפואלרגני המונע התפתחות של בקטריות וחיידקים באזור. ניתן לחבוש אותה במהלך שעות היום ולבצע פעולות יומיומיות ללא הפרעה, ואף לישון איתה בקלות. הסנטרית מאובזרת בסגירה ייחודית באמצעות סקוצ’ים, המאפשרת לה לשמור על מקומה ולא ליפול, גם במהלך תנועה.

מלבד הקלה בכאבים וזירוז תהליך הריפוי לסנטרית יש תרומה משמעותית בקבלת תוצאות טובות יותר מהניתוח. הימים שלאחר הניתוח נחשבים לחלון הזדמנויות משמעותי במיקסום תוצאותיו, לבישת הסנטרית מאפשרת לקבע את מתאר העור וכך לשמר את תוצאות הניתוח. על אף הלחץ המתמיד על האזור הסנטרית אינה לוחצת על התפרים ואינה גורמת לתחושת כאב באזור הניתוח.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ