שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור

לאחר ירידה רבה במשקל מתמודדים רבים מהאנשים עם עור עודף בזרועות ולכן פונים לניתוח מתיחת עור.
אבל מה קורה לאחר הניתוח וכיצד מומלץ לתמוך בתהליך ההחלמה?
חברת איסבלה המתמחה בבגדי לחץ רפואיים, מציעה שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור, המסייע בתהליך הריפוי ואף מקל משמעותית על הכאבים.

מהו שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור?

לאחא ניתוח לעודפי עור בזרועות, יש התמודדות עם החלמה מאתגרת המלווה בכאבים והדורשת שימת לב וטיפול ראוי לאחר הניתוח. השרוולון של חברת איסבלה מיועד בדיוק לאנשים אלה אשר עברו ניתוח לעודפי עור בזרועות והמעוניינים להקל ולזרז את ההחלמה באופן מיטבי. שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור הינו מוצר רפואי תוצרת ארצות הברית, העשוי מבד היפואלרגני המונע התפתחות של זיהומים וחיידקים על פני העור ובכך מזרז את תהליך ההחלמה.

שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור מעודד את זרימה הדם בזרועות לאחר הניתוח על ידי הפעלת לחץ על האזור ובכך מפחית משמעותית את תחושת הכאב. הפעלת הלחץ מסייעת הן במניעת עיוותים של העור לאחר הניתוח והן מקבעת את מתאר העור. בכך השרוולון שומר באופן אקטיבי על תוצאות הניתוח.

עיצוב ייחודי של שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור השומר על נוחות מרבית

שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור הינו מוצר אשר תוכנן כך שתוכלו ללבוש אותו לאורך כל היום ואפילו לישון אתו בלילה. זאת הודות לבד הנושם, הנעים למגע, ואף המנדף זיעה. תוכלו ללבוש מעליו חולצה ללא בעיה של נוחות או נראות. כל שרוול נלבש בנפרד ושניהם מתחברים באמצעות קרסים בגב השרוולון. שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור בעל בד וסגירה ייחודיים המבטיחים נוחות מקסימלית בתהליך ההחלמה.

שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור

שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור מפעיל לחץ אופטימלי על הזרועות לאחר הניתוח, ובכך עוזר בתהליך הריפוי ואף מזרז את ההחלמה. אך אל לכם לדאוג, השרוולון אינו מפעיל לחץ על התפרים ותחושת הנוחות תמשיך ותלווה אתכם. שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור נוח לשימוש החל מהשיטה הייחודית ללבישתו ועד השהייה הנוחה לאורך היום והלילה. כמו כן, הטיפול בו פשוט ומסתכם בכביסה ידנית השומרת על צורתו.

שרוולון לאחר ניתוח עודפי עור מומלץ על ידי פלסטיקאים, אך חשוב לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורכם. השרוולון של חברת איסבלה, המתמחה בבגדי לחץ רפואיים, יסייע לכם בריפוי של הזרועות תוך שמירה על נוחות מרבית, כך שתהיה לכם תקופת החלמה יעילה ונעימה.

צרי קשר

כל שאלה אנחנו פה בשבילך

כתבות נוספות
מחטב גוף שלם לאחר ניתוח, מחטב מומלץ

מחטב גוף שלם

מחטב גוף שלם לאחר ניתוח עומדת לעבור ניתוח שאיבת שומן? הכירי את הבגד שיאפשר לך לשפר את תוצאות הניתוח, להפחית את עוצמת הכאב בימים שלאחר

קרא עוד »

שאיבת שומן מהסנטר

שאיבת שומן מהסנטר: ההליך הרפואי שיאפשר לכם ליהנות ממראה צעיר, חיוני ומחוטב יותר תוך זמן קצר. שאיבת שומן בסנטר מאפשרת למטופל לקבל קו לסת מסותת

קרא עוד »
יריעות סיליקון

יריעות סיליקון

מדבקות סיליקון לצלקות – יריעות סיליקון לצלקות לאחר ניתוח יריעות סיליקון הן מדבקות המסייעות בשיפור נראות צלקות, בזכות סגולותיו של הסיליקון אשר נודע כתורם בריפוי

קרא עוד »
לשיחה לחצי כאן
1
💬 יש לך שאלה?
MEDSHAPE
היי 👋
נשמח לשוחח בוואטסאפ