מדיניות החברה

הנהלת החברה שמה לה כמטרה עליונה לספק את מוצריה ושירותיה באיכות גבוהה, מתוך הכרה שזהו אחד מגורמי המפתח להצלחתה ואמצעי חשוב לרכישת אמונם ושביעות רצונם של לקוחותיה.

החברה מתחייבת לשמור ולעמוד בכל החוקים והתקנות הנהוגים במדינת ישראל לרבות תקנות משרד הבריאות והרשויות המקומיות.

החברה מתחייבת לשמירה על איכות המוצרים המיובאים ומופצים דרכה.

isavela - משלוחים

משלוחים בכל חלקי הארץ

שליח עד הבית
זמני האספקה כפופים לתקנון חברת HFD , והם בדרך כלל כ- 2-5 ימי עסקים ובעלות 29 ש"ח , אך בזמנים מיוחדים וחגים זה יכול לקחת זמן רב.

שליח עד מהיום להיום (גוש דן)
שליח עד הבית מהיום להיום בעלות 19 ש"ח. תשלום עבור משלוח בהתאם לריחוק ממרכז תל אביב 80-150 ש"ח.

ISAVELA - החלפת מוצרים

החלפה או החזרה של מוצר

מדיניות משלוחים והחזרות:

ע"פ תקנות משרד הבריאות אין אפשרות להחזיר הלבשה תחתונה. החלפות יתבצעו בתוך 7 ימי עסקים מקבלת המשלוח, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 054-4422077 או במייל [email protected].com.
החלפה תינתן רק למוצר אשר נמצא באריזתו השלמה והמקורית ושלא נעשה בו כל שימוש.
ניתן לקבל זיכוי כספי מלא בניקוי 5% עמלת ביטול. החזרת פריט תינתן רק למוצר אשר נמצא באריזתו השלמה והמקורית ושלא נעשה בו כל שימוש. במקרה של החזרת הזמנה בה המשלוח ניתן בחינם ההחזר הכספי יינתן בניכוי דמי המשלוח על ההחזרה עצמה. זיכוי על פריט שהוחזר יינתן על מחירו של הפריט ולא על עלות המשלוח.
על פריטים שנקנו במסגרת מבצע 1+1 לא ינתן זיכוי או החזר כספי. 

 

לפי הנחיות משרד הבריאות, ועל פי , תקנות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 כולל חקיקת משנה ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א- 2010, לא תתאפשר החלפת מוצרי הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים ודומיהם.

קישורים לאתר המועצה הישראלית לצרכנות ומשרד התעשייה והמסחר